Porsche zaprezentowało na swoim stoisku najszybszą wersję Caymana – GT4. Pod jego maską znalazło się miejsce dla 3,8-litrowego boksera znanego z 911 Carrera S, któremu zmniejszono moc z 400 do 380 KM. Silnik ten połączono z 6-biegowym manualem, co pozwala na przyspieszenie do setki w 4,4 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 295 km/h.

Z zewnątrz od razu rozpoznacie, że to właśnie GT4 dzięki wielkiemu spoilerowi na tylnej klapie, nowym zderzakom z większymi wlotami powietrza, dyfuzorowi oraz dwóm centralnym końcówkom układu wydechowego.

W środku zamontowano fotele obszyte skórą i alcantarą, a także nową kierownicę. Na liście opcji są jeszcze bardziej hardcorowe, kubełkowe fotele wykonane z włókna węglowego. Jest tam też zestaw hamulców ceramicznych PCCB czy na przykład pakiet Sport Chrono z aplikacją Track Precision.