Na stoisku Hondy oprócz nowego Civica Type R niewątpliwie gwiazdą była Honda NSX, która w końcu zawitała do Europy. Pod maską znalazł się silnik V6, który jest wspomagany przez trzy silniki elektryczne. Wszystkie cztery koła napędzane są za pośrednictwem 9-stopniowej przekładni dwusprzęgłowej. Dwa z silników elektrycznych napędzają osobno przednie koła, trzeci natomiast umieszczono między silnikiem benzynowym a skrzynią biegów. Łączna moc zestawu silników to około 550 KM.

Na przedniej osi zamontowano 19- a na tylnej 20-calowe felgi, pod którymi znalazło się miejsce na 6- i 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe osadzone na karbonowo-ceramicznych tarczach. Auto posiada kilka trybów jazdy: Quiet, Sport, Sport+ oraz Track, różnią się one ustawieniami silnika, motorów elektrycznych, skrzyni biegów oraz zawieszenia. Istnieje także opcja Launch Control, która dzięki silnikom elektrycznym powoduje natychmiastowe przyspieszanie od zera.