Ferrari w końcu zdecydowało się na zastąpienie 458 Italia nowym modelem. Jest to 488 GTB, które nie tylko wygląda inaczej, dużo ważniejsze zamiany zaszły w układzie napędowym. Moc nowemu Ferrari zapewnia turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3,9 litra. Moc jaką generuje to 670 KM oraz 760 Nm.

Dzięki dwusprzęgłowej przekładni o siedmiu przełożeniach 488 GTB przyspiesza do pierwszej setki w 3 sekundy, drugą natomiast zobaczymy już po 8,3 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 330 km/h.

Zmiany stylistyczne, czyli także aerodynamiczne, sprawiły, że siła docisku jest o 50% większa niż w przypadku poprzednika. Większy dyfuzor udało się uzyskać dzięki przeniesieniu końcówek układu wydechowego jeszcze wyżej.

Wnętrze również trochę się zmieniło, zniknęło kilka przycisków, pojawiły się nawiewy w innym kształcie oraz oczywiście nowy infotainment. Całość jeszcze bardziej sugeruje, że jest to auto stworzone głównie dla kierowcy.