W ciągu ostatniego miesiąca BMW sprzedało na całym świecie 142.154 samochodów, co stanowi wzrost o 7% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Największe wzrosty odnotowano na Starym Kontynencie (+8,5%).

W całym 2014 roku niemiecki producent dostarczył klientom ponad 2 mln samochodów. 2015 rok wydaje się równie obiecujący. Celem zarządu bawarskiego producenta jest zwiększenie globalnej sprzedaży piąty rok z rzędu.

BMW serii 2 Active Tourer znalazło 4247 nabywców. Nie gorzej wypadło BMW X4, na które umowę podpisano 4555 razy. Aż o 40,5% do 12.035 egzemplarzy wzrosła sprzedaż BMW X5.

Sprzedaż modeli Mini wzrosła o 12%.

Przypomnijmy, że w tym samym okresie konkurenci w postaci Audi i Mercedesa sprzedali odpowiednio 137.700 i 125.865 samochodów.