Porsche Cayenne GTS 2015. Pierwsza setka w 7,7 sekundy nie robi wrażenia

Porsche zaprezentowało model Cayenne GTS 2015, przed jego oficjalnym debiutem na Los Angeles Auto Show.

Porsche Cayenne GTS posiada sportowy pakiet stylistyczny, który zawiera rozszerzone nadkola i zmienione progi. Oprócz tego w odmianie GTS znajdziemy 20-calowe koła ze stopów lekkich, zmieniony układ wydechowy oraz wydajniejsze hamulce. Również zawieszenie zostało obniżone o około 20-24 mm.

Zmiany wewnętrzne są stosunkowo niewielkie i ograniczają się do sportowych foteli z Alcantary z sygnaturą GTS.

Pod maską pracuje 3,6-litrowy silnik V6, który dostarcza 440 KM i 600 Nm – to wzrost o 20 KM i 85 Nm w stosunku do poprzednika. Przyspieszenie od 0-100 km/h wynosi 5,2 sekundy lub 5,1 sekundy z opcjonalnym pakietem Sport Chrono.

Poza tym Porsche zaprezentuje także model Cayenne z 3,6-litrowym silnikem V6 o mocy 300 KM. Motor współpracuje ze skrzynią Tiptronic S, która pozwala na przyspieszenie od 0-100 km/h w 7,7 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 230 km/h.

Oba modele trafią do sprzedaży w Niemczech w lutym przyszłego roku, a ceny zaczną się od 65 427 Euro i 98 152 Euro w przypadku Cayenne GTS.