Volkswagen zaprezentował w Pekinie model Golf R 400 Concept, który chowa pod maską 2,0 l silnik TSI o mocy… 400 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W połączeniu z przekładnią DSG auto w tej wersji osiąga setkę w czasie 3,9 s oraz prędkość maksymalną 280 km/h.

Volkswagen Golf R 400 Concept waży 1420 kg i został wyposażony w bodykit, który obejmuje 20 mm szersze nadwozie niż Golf R, 19-calowe felgi z oponami o rozmiarze 235/35, spojlery, boczne progi, dyfuzor, elementy z włókna węglowego i dwie potężne końcówki układu wydechowego umieszczone centralnie.

Wewnątrz pojawiły się fotele kubełkowe ze zintegrowanymi zagłówkami wykonane z alkantary oraz żółte szwy.

Volkswagen Golf R 400 Concept ma trafić w przyszłości do produkcji, ale szefowie Volkswagena nie podali konkretnych dat.

4 komentarze
    1. wiedziałem, że ktoś się do tego przyczepi 🙂 Dlatego też nawet przez chwilę podczas pisania artykułu zastanawiałem się czy dodać, że na zdjęciu występuje wersja z manualem 🙂

      Masz rację, ale 3,9 do setki będzie osiągalne tylko z DSG – i taki w ofercie będzie.

Komentowanie zostało wyłączone.