Podczas Salonu Motoryzacyjnego w Los Angeles (22.11-01.12, 2013) Subaru oficjalnie zaprezentowało nowy model WRX, który jest przeznaczony na rok modelowy 2015.

Japoński producent określił model jako “performance”; nowe WRX zostanie oczywiście wyposażone w napęd 4×4. Nadwozie charakteryzuje się dużymi wlotami powietrza, światłami LED oraz licznymi spojlerami. WRX dysponuje również sportowo zestrojonym zawieszeniem, wydajniejszymi hamulcami oraz sportowym układem wydechowym, podczas gdy wewnątrz nie zabrakło specjalnych foteli i spłaszczonej ku dołu kierownicy.

Do napędu posłuży 2,0 l czterocylindrowy silnik turbo o mocy 268 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jednostka współpracuje z 6-stopniową przekładnią manualną lub skrzynią CVT.

W wersji z manualem, nowe WRX przyspiesza do setki w 5,4 s. Egzemplarz wyposażony w CVT osiąga 100 km/h w czasie 6,4 s.

Jeśli chodzi o zużycie paliwa, WRX potrzebuje średnio 8,4 l paliwa na 100 km na trasie (manual) lub 9,4 l (CVT).