Skoda Tour de France 2013Czy ktoś z Was pasjonuje się lub po prostu ogląda zmagania Tour de France? Na pewno znajdą się takie osoby. Nawet ja – zapalony bloger motoryzacyjny – mam duży sentyment do tej imprezy. Do dziś pamiętam, jak w “młodzieżowej” wersji największego eventu kolarskiego zdobyłem drugie miejsce. Zapytacie – jakim cudem? Ty, który nie wychodzisz poza cztery kółka? Cóż… Chciałbym powiedzieć, że za szczeniaka miałem dobrą formę, ale w rzeczywistości udział w “wyścigu” wzięło… dwóch kolarzy. No dobra, jeden kolarz i ja.

Mniejsza o to. Wszakże nie jest to wpis o moich wielkich osiągnięciach sportowych. Dziś porozmawiamy o sukcesach Škoda w Tour de France. Wiecie, że czeska marka sponsoruje wyścig kolarski już 10 lat? Sama impreza istnieje co prawda 10x dłużej, ale dekada promocji tego producenta podczas Tour de France świadczy tylko o jednym – modele Škoda muszą rewelacyjnie spełniać swoją rolę.

Jak zapewne wiecie (z telewizji, czy to z opowiadań), samochody nie mają łatwo podczas przeróżnych “Tour de…”. Często są niszczone i poddane wielu ciężkim próbom. Gdyby auta mówiły ludzkim głosem, jestem przekonany, że powstałyby specjalne związku przeciwko takim eventom.

Škoda nie zamierza odpuszczać. W tym roku podczas Tour de France udział weźmie aż 250 modeli czeskiego producenta. Będą to nowe Octavie kombi i Superby, które pojawiły się lub niebawem pojawią na naszym parkingu w celu przeprowadzenia testu.

Z okazji Tour de France i 10 rocznicy partnerstwa, Škoda postanowiła promować się 30-sekundowym spotem wideo, który demonstruje trudy, z jakimi muszą zmagać się modele wyprodukowane przez naszych południowych sąsiadów. Trzeba przyznać, że całość robi wrażenie. Szacunek!

“This post has been sponsored by Škoda, but all thoughts are our own”