• motofilmy
  • testy samochodów
  • samochody elektryczne
  • Strona Główna
  • Wybierz kategorie
    • Nowości
    • Testy samochodów
    • Filmy motoryzacyjne
    • Nowe samochody
    • Wypadki samochodowe
    • Samochody po tuningu
    • Na luzie
    • Zdjęcia szpiegowskie
    • Biznes motoryzacyjny
    • Targi samochodowe
    • Technologia i gadżety
    • Na sprzedaż
  • Regulamin
  • Cookies
  • Kontakt
Blog motoryzacyjny, samochody elektryczne, testy samochodów.
  • Kontakt
  • Cookies
  • Regulamin
  • Reklama
motofilm.pl
  • motofilmy
  • testy samochodów
  • samochody elektryczne
Porsche - bliżej niż myślisz
  • Filmy motoryzacyjne
  • Na luzie
  • Nowości

Bliżej niż myślisz – sprytna akcja marketingowa kanadyjskiego dealera Porsche [WIDEO]

  • 7 sierpnia 2012
  • Sebastian Rydzewski

Czy w naszym kraju istnieje osoba, w której skrzynce nie gościła ulotka? Nie. Co chwila Tesco zachęca nas do kupienia pomidorów, Lidl brzoskwiń po 1,59 za kilogram, a jakaś firma krzak chce dać nam 2000 zł. Zupełnie za darmo. W Kanadzie natomiast do skrzynek wrzucają zdjęcia… Porsche.

Ale o co chodzi, spytacie. Sprawa jest prosta, pomysłowa i zalicza się do akcji marketingowych, które szanuję i podziwiam. Normalnie podziw, poklask, szacun, rispekt. Czytajcie dalej.

Pewien kanadyjski dealer Porsche Pfaff Auto postanowił pomóc wyobrazić sobie mieszkańcom bogatej dzielnicy, jak będzie wyglądało najnowsze Porsche 911 Carrera S przed ich domem. Zrobił to w bardzo prosty sposób. Kilku pracowników wzięło właśnie takie auto i wybrało się na przejażdżkę. Przystawali przy domach i cykali zdjęcia białej 911 stojącej na podjeździe.

Po zrobieniu rundki zamknęli się w vanie i tam obrobili zdjęcia. Dodali napisy, a później ładnie je wydrukowali. Kolejnym krokiem było wrzucenie tak wykonanych ulotek do skrzynek odpowiednich domów. Takim oto sposobem kilkanaście rodzin mieszkających w pewnej dzielnicy Toronto mogło wyobrazić sobie, jaki widok mieliby sąsiedzi mijający codziennie ich podjazd. Smooth.

W Ameryce podobna akcja raczej nie miałaby szans powodzenia, bo w momencie wyciągania aparatu zostałbyś zastrzelony w imię ochrony prywatności. Myślcie, że ludzie olali takie ulotki? Ależ skąd. Po tym wszystkim, 32% z„uczestniczących” zarezerwowało sobie jazdę testową najnowszą 911. Myślicie, że taki odsetek to niedużo? Z reguły jeśli 1% odpowie na takową formę kontaktu, można mówić o sukcesie.

Via: Autoblog

Sebastian Rydzewski

Działam tutaj od kwietnia 2008 roku.

#hashtag
  • nowe porsche
  • Nowe Porsche 911
2 komentarze
  1. Forest pisze:
    8 sierpnia 2012 o 12:08

    Film wideo jest prywatny…

  2. Mateusz Pietruszka pisze:
    8 sierpnia 2012 o 12:52

    Ja nie mogę, ile razy będę musiał zmieniać filmik na działający… Echh 😛

Komentowanie zostało wyłączone.

https://www.ucando.PL
Co nowego na blogu?
  • Audi wraca do walki z BMW i Mercedesem; rekordowa sprzedaż w listopadzie
  • Mercedes-Benz jednak nie żegna się z V12 w Klasie S
  • Aston Martin DBS Superleggera Concorde Edition
  • Toyota Supra po tuningu AC Schnitzer
  • Lexus LC500 Cabrio 5.0 V8 (zdjęcia)
  • Aston Martin DBX oficjalnie (zdjęcia)
motofilm.pl
blog motoryzacyjny, testy samochodów.

Wpisz słowa kluczowe i wciśnij enter

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaDowiedz się więcej