BMW serii 7 2013 faceliftCztery lata po debiucie na rynku, BMW postanowiło zaprezentować odświeżony model serii 7. Na zewnątrz, najbardziej widoczne zmiany obejmują nowe diodowe reflektory, zmodyfikowany grill (9 żeber zamiast 12), migacze na lusterkach i cienką chromowaną listwą pomiędzy odblaskami w zderzaku.

Wewnątrz znajdziemy nowo zaprojektowane przednie skórzane fotele, 1200-watowy system audio Bang & Olufsen High End Surround Sound System oraz opcjonalny pakiet multimedialny z 9,2-calowym monitorem.

Nowością w serii 7 jest nowy wysokoprężny silnik tri-turbo, który zadebiutuje pod maską modelu 750d. Zapowiadany jako najmocniejszy sześciocylindrowy silnik diesla na świecie, 3,0 l motor wyposażony jest w trzy turbosprężarki i generuje moc 386 KM oraz 740 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Taka jednostka pozwala przyspieszyć do pierwszej setki w 4,9 s. Co ciekawe, średnie zużycie paliwa ma wynosić 6,4 l na 100 km, a emisja CO2 169 g/km.

Kolejną nowością jest drugiej generacji napęd hybrydowy BMW ActiveHybrid 7, który obecnie będzie wykorzystywał 3,0 l sześciocylindrowy silnik TwinTurbo o mocy 320 KM, zamiast 4,4 l silnika twin-turbo V8. Motor benzynowy współpracuje z 55-konnym silnikiem elektrycznym.

Według BMW, ActiveHybrid 7 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,7 s i spala przy tym średnio 6,8 l na 100 km (emisja CO2 158 g/km).

BMW serii 7 2013 otrzyma także nowe amortyzatory i samopoziomujące się tylne zawieszenie w standardzie.

1 komentarz
  1. Jak dla mnie bomba, zostawia klasę S daleko z tyłu (przynajmniej jeśli chodzi o stylistykę) zwłaszcza ten niebieski egzemplarz ubrany w pakiet stylistyczny “M”

Komentowanie zostało wyłączone.