Honda CR-V wypadek NordschleifeJeśli miałeś kiedyś przyjemność spróbowania swoich umiejętności na torze Nürburgring Nordschleife, na pewno wiesz, że niemiecki tor nie toleruje błędów. Jeżeli planujesz się tam dopiero wybrać, wiedz, że czasem realizacja prostego marzenia może zamienić się w koszmar.

Ten kierowcy Hondy CR-V nie będzie miał raczej dobrych wspomnieć po wizycie na niemieckim torze. Wyraźnie zapomniał, że SUV + jazda bokiem nie jest dobrym połączeniem. I choć wypadek wygląda okropnie, kierowca i pasażer wyszli z niego bez poważniejszych obrażeń. Obejrzycie wideo poniżej.

Kompilacja wypadków na Nordschleife

7 komentarzy
  1. Sorry, ale koleś chyba pomylił tory… powinien gdzieś pojechać w teren… co robią SUVy na asfaltowym torze? XD

  2. Bez obaw X6 M, X5 M, ML63 AMG przeszły by, lepiej jak nie jeden sedan czy coupe.

    A że to Honda to widać efekt.

  3. X6M czy ML63 AMG to trochę inne auta z nastawieniem na asfalt właśnie, w teren bym się nimi nie wybierał. Właśnie to się zmienia powoli. SUVy mają być zbliżone w prowadzeniu do zwykłych niskich samochodów, nawet sportowych samochodów, natomiast kiedyś SUV był przeznaczony w połowie na średnio wymagający teren. Ta Honda raczej ma nastawienie na teren, co zresztą widać, boczny uślizg i od razu zaliczył dachowanie właśnie przez wysoko zawieszony środek ciężkości. Pozdrawiam.

  4. @Forest
    Spokojnie, nie takie pojazdy jeżdżą po pętli północnej. Autokary, campery, pickupy, to dopiero nieporozumienie. http://www.youtube.com/watch?&v=TrSKIEGcmJU Jakim cudem to wjechało poza bramki? 😉
    SUVy mają swoją nieoficjalną klasyfikację. Na szczycie widnieje one-off BMW X5 Le Mans (z 12-cylindrową jednostką ze zwycięskiego prototypu, który zwyciężył w 24 godzinnym klasyku w 1999 r.) Legenda BMW; Hans-Joachim Stuck, przejechał nim pętlę w 7m49s, co jest wyśrubowanym rezultatem w porównaniu do np. Range Rover’a Sport, który uzyskał 8m55s lub Cayenne Turbo: 8m33s.
    X5 + Striezel w akcji: http://www.youtube.com/watch?v=NtuVxi6hMqI
    Podobno kupnem tego prototypu zainteresowany był Gerhard Berger, ale na szczęście nie mu został on sprzedany 😉

  5. dz chodziło tylko o jazd turystycznych a wypadki z udziałem wyścigów znam wszystkie z róznym sport samochodowych a najtragiczniejszy jak dla mnie to był z udziałem kierowcy Gordon Smiley indy 500

Komentowanie zostało wyłączone.