Honda CR-V 2012 reklamaHonda próbuje kolejnych dziwnych zabiegów marketingowych w celu wypromowania nowego modelu CR-V. Tym razem, w reklamie japońskiego crossovera wnuk zabiera babcię do domu, w którym dorastała. Sama podróż nie jest dla niego łatwa – babcia przez czas zachowuje się denerwująco.

I to właściwie wszystko, co zrozumiałem z tej reklamy. Nie mam zielonego pojęcia, jaki zabieg zastosowali tutaj spece od marketingu. Gdzie tu pokazano jakiekolwiek zalety CR-V? Ten spot jest tak głupi, że aż postawiłem się nim z wami podzielić… Może zostawicie jakiś komentarz?
Dla przypomnienia – Nowa Honda CR-V trafi do europejskich salonów jesienią tego roku. Nie wiemy jeszcze, jakie jednostki będą dostępne pod maską nowego crossovera, ale spodziewamy się turbodiesla o pojemności 1,6 l i mocy 118 KM. W Stanach Zjednoczonych, Honda CR-V 2012 oferowana jest 2,4 l silnikiem V-TEC o mocy 185 KM.

Wersja europejska się się nieznacznie różnić od tej, którą oferuje się obecnie klientom w Stanach Zjednoczonych. Zmiany obejmują m.in. kratkę w kształcie plastra miodu otaczającą reflektory przeciwmgielne.

Ceny nowej Hondy CR-V nie zostały jeszcze ujawnione. Według naszych nieoficjalnych informacji auto ma być oferowane od około 110 000 zł.