BMW serii 1 f20 hartgeNajmniejsze auto w gamie niemieckiego producenta doczekało się właśnie pakietu modyfikacji przygotowanego przez firmę Hartge.

Na początek, samochód został wizualnie odświeżony poprzez obniżenie o 30 mm za sprawą sportowych sprężyn. W nadkolach znalazły się 19-calowe obręcze kół, a we wnętrzu auta pojawiło się kilka aluminiowych akcentów oraz dywaniki z logo tunera.

Mało? Bez obaw – Niemcy przygotowali także coś dla miłośników mechaniki. Przesterowanie pracy komputera w modelu 116D umożliwia wydobycie z silnika 142 KM i 310 Nm. Mocniejsze 118D to już 174 KM oraz 380 Nm, a gamę jednostek wysokoprężnych dotkniętych mackami Hartge wieńczy 120D, generujące 218 KM i 450 Nm.

Tak dyskretne modyfikacje z pewnością znajdą wielu zwolenników, tym bardziej, że zdecydowaną większość sprzedawanych BMW serii 1 stanowią auta z silnikami diesla.

3 komentarze
  1. No w końcu ktoś poprawił jej wygląd, bo na tą seryjną to patrzeć nie idzie 😛

  2. zgadzam się, na zdjęciach tak średnio mi się podoba, ale w tym tygodniu widziałem wersję “sport” i jednak w porównaniu do obecnej 1 jest spoko 😉

Komentowanie zostało wyłączone.