• motofilmy
  • testy samochodów
  • samochody elektryczne
  • Strona Główna
  • Wybierz kategorie
    • Nowości
    • Testy samochodów
    • Filmy motoryzacyjne
    • Nowe samochody
    • Wypadki samochodowe
    • Samochody po tuningu
    • Na luzie
    • Zdjęcia szpiegowskie
    • Biznes motoryzacyjny
    • Targi samochodowe
    • Technologia i gadżety
    • Na sprzedaż
  • Regulamin
  • Cookies
  • Kontakt
Blog motoryzacyjny, samochody elektryczne, testy samochodów.
  • Kontakt
  • Cookies
  • Regulamin
  • Reklama
motofilm.pl
  • motofilmy
  • testy samochodów
  • samochody elektryczne
  • Nowe samochody
  • Nowości

Nowe Audi S6 sedan oraz Avant oficjalnie przed pokazem we Frankfurcie [FOT]

  • 31 sierpnia 2011
  • Sebastian Rydzewski

s6110001 medium gloPodobnie jak większy brat – S7 – Audi S6 w wariancie sedan oraz Avant oficjalnie zadebiutuje podczas Salonu Motoryzacyjnego we Frankfurcie we wrześniu.

Jeśli zdążyliście się już zapoznać z wpisem na temat modelu S7, na pewno nie będziecie zaskoczeni, że pod maską S6 znajdziemy 4,0-litrową jednostkę TFSI V8 Bi-turbo o mocy 420 KM i 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego, która zastępuje 5,2-litrowe V10 z poprzedniego modelu.

Napęd w modelu S6 będzie przekazywany na wszystkie cztery koła za pomocą 7-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni S-tronic.

Jeśli chodzi o przyspieszenie, S6 jest nieco lepsze od S7. W tym drugim przyspieszenie do pierwszej setki trwa 4,9 sekundy, natomiast S6 w wersji sedan osiąga 100 KM/H po 4,8 sekundach [4,9 w przypadku wersji Avant].

Zarówno S6 sedan, jak i Avant mają elektroniczne ograniczenie maksymalnej prędkości do 250 KM/H.

Mniejsza pojemność skokowa oraz nowa technologia zastosowana w modelu S6 pozwala na zmniejszenie ilości spalanego paliwa nawet o 25 procent w porównaniu do starszej wersji z jednostką V10. Według danych producenta, S6 ma wydalać 9,7 litra paliwa na 100 kilometrów, czyli dokładnie tyle samo, co większy model S7.

Modele S6 będą standardowo wyposażone w adaptacyjne zawieszenie Audi, które obniża nadwozie o 10 mm. Nie zabraknie także wydajniejszego układu hamulcowego, który dokładnie jak w S7, opcjonalnie może współpracować z ceramicznymi tarczami hamulcowymi.

S6 sedan oraz S6 Avant posiadają wszystkie charakterystyczne cechy dla modeli z serii “S”, w tym przeprojektowane zderzaki, inny grill, boczne progi, większe aluminiowe felgi [19-cali standardowo lub 20-cali opcjonalnie] oraz wewnątrz: sportowe fotele i kierownica oraz wykończenie na zamówienie.

S6 sedan i Avant wejdą do sprzedaży na początku przyszłego roku.

Via: Carscoop

Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Nowe Audi S6 sedan oraz Avant fot sierpien 2011
Sebastian Rydzewski

Działam tutaj od kwietnia 2008 roku.

#hashtag
  • Audi
  • Audi S6
  • Frankfurt Motor Show 2011
  • S6
Może to Cię zainteresuje?
Mercedes-AMG S65 Final Edition
ZOBACZ
  • Nowości

Mercedes-Benz jednak nie żegna się z V12 w Klasie S

  • 28 listopada 2019
  • Sebastian Rydzewski
Aston Martin DBS Superleggera Concorde Edition
ZOBACZ
  • Nowości

Aston Martin DBS Superleggera Concorde Edition

  • 28 listopada 2019
  • Sebastian Rydzewski
Lexus LC500 Cabrio
ZOBACZ
  • Nowe samochody

Lexus LC500 Cabrio 5.0 V8 (zdjęcia)

  • 21 listopada 2019
  • Sebastian Rydzewski
Aston Martin DBX 2020
ZOBACZ
  • Nowe samochody

Aston Martin DBX oficjalnie (zdjęcia)

  • 20 listopada 2019
  • Sebastian Rydzewski
Skoda Octavia 2020 liftback
ZOBACZ
  • Nowe samochody

Nowa Skoda Octavia 2020 oficjalnie | Plug-in Hybrid

  • 14 listopada 2019
  • Sebastian Rydzewski
Ferrari Roma
ZOBACZ
  • Nowe samochody

Oto nowe Ferrari Roma (zdjęcia, dane techniczne)

  • 14 listopada 2019
  • Sebastian Rydzewski
Peugeot 608 render
ZOBACZ
  • Nowości

Tak mógłby wyglądać Peugeot 608 na platformie Maserati

  • 7 listopada 2019
  • Sebastian Rydzewski
BMW X8 render
ZOBACZ
  • Nowości

Premiera BMW X8 pod koniec 2020 roku?

  • 6 listopada 2019
  • Sebastian Rydzewski
10 komentarzy
  1. Krzysiek pisze:
    31 sierpnia 2011 o 03:21

    A pytanie, jaka jest różnica wagowa między s6 a s7?

  2. Sebastian Rydzewski pisze:
    31 sierpnia 2011 o 03:35

    Audi S6 – 1,895 kilogramów / S6 Avant 1,950 kilogramów
    Audi S7 – producent niestety nie podał w informacji prasowej 🙁

  3. Krzysiek pisze:
    31 sierpnia 2011 o 03:41

    Interesuje mnie to z tego jednego powodu:

    “Jeśli chodzi o przyspieszenie, S6 jest nieco lepsze od S7. W tym drugim przyspieszenie do pierwszej setki trwa 4,9 sekundy, natomiast S6 w wersji sedan osiąga 100 KM/H po 4,8 sekundach [4,9 w przypadku wersji Avant].”

    W teorii s6 jest mniejsze o ile dobrze ogarniam jeszcze o tej godzinie 😀 więc dziwi mnie tylko 1 dziesiąta różnicy 😛

  4. Robert pisze:
    31 sierpnia 2011 o 04:19

    Rożnicę wielkości nie są aż tak dużo, a przy takich przyspieszeniach jest naprawdę dużo innych czynników odpowiadających za osiągane czasy 😉 Teraz też producenci nie raz potrafi zaskoczyć niska masą co do wielkości samochodu 😀

  5. Marcin pisze:
    31 sierpnia 2011 o 12:03

    Panowie, chyba się nie wyspaliście za bardzo wczorajszej nocy?;)

  6. Sebastian Rydzewski pisze:
    31 sierpnia 2011 o 12:06

    @Marcin – zobaczysz, co się będzie działo przez 3-4 dni podczas targów…

    tyle premier, tyle projektów, wszystko w 2-3-4 dni 🙂

    A ja tam jestem jako-tako wyspany, nie wiem, jak inni:D

  7. Sebastian Rydzewski pisze:
    31 sierpnia 2011 o 12:07

    Ale przynajmniej mogłeś sobie wejść i poczytać wiadomości przy porannej kawie, hehe:D

  8. Krzysiek pisze:
    31 sierpnia 2011 o 12:15

    Ja wracam po pracy koło 3 więc nadrabiam jednodniową dawkę informacji 😛

  9. Sebastian Rydzewski pisze:
    31 sierpnia 2011 o 12:18

    Mało kto wie, ale w 2008/2009 roku (jeszcze na starym systemie MotoFilm, przez który straciliśmy wszystkie artykuły) wpisy pojawiały się dosłownie co chwila, do nawet 15-16 dziennie. Trzeba powoli do tego wracać 🙂

  10. Robert pisze:
    31 sierpnia 2011 o 15:27

    @Sebastian – macie wtedy sporo do pisania, chociaż dzisiaj już dzisiaj jesteś w połowie drogi 😀

Komentowanie zostało wyłączone.

https://www.ucando.PL
Co nowego na blogu?
  • Mercedes-Benz jednak nie żegna się z V12 w Klasie S
  • Aston Martin DBS Superleggera Concorde Edition
  • Toyota Supra po tuningu AC Schnitzer
  • Lexus LC500 Cabrio 5.0 V8 (zdjęcia)
  • Aston Martin DBX oficjalnie (zdjęcia)
  • Nowa Skoda Octavia 2020 oficjalnie | Plug-in Hybrid
motofilm.pl
blog motoryzacyjny, testy samochodów.

Wpisz słowa kluczowe i wciśnij enter

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaDowiedz się więcej