2012 Opel Insignia z nowymi jednostkami pod maską – 1.4 Turbo 140 KM i 2.0 Turbo 250 KM

opel 1 gloOpel Insignia w 2012 roku ponownie wchodzi na rynek, wraz ze skromnymi aktualizacjami, które obejmą m.in. szerszą dostępność pojemności silników – 1.4-litra oraz 2.0-litra – oba benzynowe z turbodoładowaniem.

Mimo, że Opel twierdzi, że 1,4-litrowa jednostka benzynowa, która zastąpi 1,8-litrową o tej samej mocy, jak również motor o pojemności 2.0-litra i mocy 220 KM lub 250 KM to zupełnie nowe silniki, my wiemy, że obie jednostki były już wcześniej dostępne na niektórych rynkach.

Nowy silnik 1.4 ecoFLEX współpracuje z 6-biegową przekładnią manualną, systemem start/stop oraz 17-calowymi felgami aluminiowymi, które zapewniają lepsze toczenie. Według producenta, Insignia z tą jednostką i z tymi samymi systemami zużywa średnio 5,7-litra na 100 kilometrów i emituje 134 g CO2 na km. Przyspieszenie do 100 KM/H trwa 10,9 sekundy, natomiast prędkość maksymalna wynosi 205 KM/H.

Turbodoładowany Motor 2.0 o mocy 250 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego w połączeniu z 6-biegową manualną skrzynią biegów przyspiesza do pierwszej setki w 7,5 sekundy i osiąga 250 KM/H. Średnie zużycie paliwa wynosi 8,4-litra [CO2 197 g/km].

W nowym roku modelowym 2012 zadebiutuje również 2.0-litrowa jednostka TURBO o mocy 220 KM z napędem na przednie koła, 6-biegową przekładnią, systemem start/stop i wieloma innymi elementami zmniejszającymi spalanie, dzięki czemu średnie zużycie paliwa wyniesie 7,6-litra na 100 kilometrów i 179 g/km CO2.

Modyfikacje Opla Insigni 2012 nie obejmują co prawda modyfikacji zewnętrznych, jednak w palecie pojawi się nowy metaliczny kolor „Luxor”, a we wnętrzu znajdziemy lepsze materiały (w tym fotele ze skóry Nappa).

Via: Carscoop

opel 1 glo