2012 Volkswagen Beetle od firmy ABT [FOT]

csp vw bspeedle 11 gloSezon na tuning nowego Beetle’a ogłaszam za rozpoczęty! Pomijając już kilka czerwcowych modyfikacji VWVortex, ABT Sportsline jest pierwszą firmą, która podjęła się wyzwania modernizacji nowego Garbusa.

Co prawda, tuner pracuje jeszcze nad zwiększeniem wydajności silników VW Beetle’a, ale już wiemy, że 1,2-litrowy motor TSI zamiast 105 KM będzie generował 140 KM, 1,4-litrowa jednostka benzynowa TSI otrzyma +50 KM więcej (210 KM), a flagowa wersja z 2,0-litrowym motorem będzie dysponować mocą nawet do 240 KM (fabryczny 200 KM).

Co do silników diesla, ABT może zwiększyć moc motoru o pojemności 1.6-litra TDI do 125 KM (105 KM) i 2,0 TDI DO 170 KM (140 KM).

Obniżone sportowe zawieszenie oraz wiele zestawów kół, w tym 19-calowe felgi widoczne na zdjęciu również pojawią się w ofercie tunera.

Nie zabraknie także pakietu stylistycznego, które obejmuje przedni i tylny spojler, dyfuzor, progi, specjalne malowanie nadwozia, nakładki na reflektory oraz akcesoria z włókna węglowego.

Więcej szczegółów na temat 2012 VW Beetle ABT otrzymamy podczas zbliżającego się Salonu Motoryzacyjnego we Frankfurcie.

Via: Carscoop

17 komentarzy

  1. dokładnie, poprzedni był za bardzo kobiecy, no i trochę za amerykański ;).
    Ten zaś to inna bajka, fajny, ładny no i wreszcie dobrze zrobiony nie jakaś tandeta 😉

  2. co masz na myśli ?
    Ogólnie nowy Beetle jest już bardzo dobry więc nie wiem za bardzo o co chodzi w tym twoim porównaniu. Mógłbym się zgodzić z twoim komentarzem gdyby to dotyczyło poprzedniej generacji ale tu? Co Ci nie pasuje ?

  3. Jak już wcześniej komuś tutaj napisałem – mam prawo do własnej opinii i Ty masz prawo mieć ją w dupie wiec wyluzuj 🙂

  4. Każdy pisze co uważa, jeden woli Porsche inny Ferrari 🙂 Ra7age, mogłeś koledze odpisać co się Tobie nie podoba w samochodzie, powstała by ciekawa dyskusje 😛

  5. @Robert – dokładnie. forum dyskusyjne jest po to, aby dyskutować, wyrażać swoje opinie itp. 😀

    Mnie np. pierwsza generacja VW Beetle w ogóle się nie podobała. A ta ma coś w sobie 🙂 Ale jeśli komuś nie podoba się standardowa wersja, na pewno nie spodoba się jej tuning.

  6. Nie koniecznie. Czasem jest właśnie tak, że podstawowa wersja nie jest za ładna lub zbyt spokojna, a po małym tuningu już wygląda dużo ciekawiej 🙂

  7. np. BMW E60 nie podobało mi wgl. dopóki nie wprowadzili M-Pakietu 😛
    Tylko czy M-Pakiet można nazwać tuningiem

  8. @Robert – możesz mieć rację, ale w moim przypadku się to nie sprawdza. Ale cóż… ludzie są różni 🙂

    Generalnie nie jestem jednak fanem jakiegokolwiek tuningu. Właśnie otrzymałem bardzo ciekawy TIP o Lamborghini po tuningu:) Będzie w przeciągu kilkunastu minut 🙂 Zobaczysz, co to dopiero jest!

  9. Dla mnie tuning powinien kończyć się po delikatnym przemodelowaniu zderzaków, wymianie felg itp. Czyli tak jak to jest w M-Pakiecie BMW.

  10. Nowy Garbus zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, w segmencie małych aut premium może sporo namieszać. Niepokoi mnie jednak fakt, że z tego co wiem nie będzie żadnej wersji z silnikiem diesla – wszystko ma być w benzynie…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

*