1093801904686995588 gloNiemiecki magazyn Autobild przynosi kolejne informacje na temat nowego Porsche 911. Znudzeni dość konserwatywną stylistyką tych aut będą raczej zawiedzeni – wiele się nie zmieni.

Kolejna 911 będzie dłuższa o 56mm, rozstaw osi zostanie zwiększony o 10mm, a całe auto obniży się również o 10mm. Wersja Carrera zyska dodatkowe 60mm poszerzenia z tyłu.

Ważniejszymi zmianami są oczywiście te pod karoserią. Do nowego modelu opracowano nową tylną oś oraz popracowano nad silnikami.

Na pierwszy ogień bierzemy podstawowego 3.6-litrowego Boxera. Jego pojemność zmniejszy się do 3.4, a moc wyniesie 345KM. Sprint od 0 do 100km/h zajmie mu 4,8s. Rozpędzanie skończy się na 289km/h. Oczywiście zmniejszono zużycie paliwa – o 13% do 8,5l/100km.

Carrera S dostanie 3.7-litrowy motor o mocy 395KM. Przyspieszenie do 100km/h, to oprócz wprawnego kierowcy, kwestia 4,5s. Prędkość maksymalna? 302km/h. W tym wariancie również udało się zredukować zużycie paliwa – do 9,1l/100km.

Nowe 911 będzie też lżejsze od poprzednika – o 20kg. W standardzie otrzymamy 19-calowe felgi (Carrera S 20-calowe).

Oficjalna premiera odbędzie się najprawdopodobniej podczas salonu samochodowego we Frankfurcie (wrzesień 2011).

Via: WCF

3 komentarze
  1. Gdyby nowy model wniósł zbyt dużo innowacji stylistycznych tez byłoby źle. Lepiej niech jest tak jak jest

  2. Jakoś Porsche 911 nie przypadło mi do gustu, ale nie wyobrażam sobie żeby wyglądało inaczej

Komentowanie zostało wyłączone.