Niemiecki magazyn Autobild przynosi kolejne informacje na temat nowego Porsche 911. Znudzeni dość konserwatywną stylistyką tych aut będą raczej zawiedzeni – wiele się nie zmieni.
Kolejna 911 będzie dłuższa o 56mm, rozstaw osi zostanie zwiększony o 10mm, a całe auto obniży się również o 10mm. Wersja Carrera zyska dodatkowe 60mm poszerzenia z tyłu.
Ważniejszymi zmianami są oczywiście te pod karoserią. Do nowego modelu opracowano nową tylną oś oraz popracowano nad silnikami.
Na pierwszy ogień bierzemy podstawowego 3.6-litrowego Boxera. Jego pojemność zmniejszy się do 3.4, a moc wyniesie 345KM. Sprint od 0 do 100km/h zajmie mu 4,8s. Rozpędzanie skończy się na 289km/h. Oczywiście zmniejszono zużycie paliwa – o 13% do 8,5l/100km.
Carrera S dostanie 3.7-litrowy motor o mocy 395KM. Przyspieszenie do 100km/h, to oprócz wprawnego kierowcy, kwestia 4,5s. Prędkość maksymalna? 302km/h. W tym wariancie również udało się zredukować zużycie paliwa – do 9,1l/100km.
Nowe 911 będzie też lżejsze od poprzednika – o 20kg. W standardzie otrzymamy 19-calowe felgi (Carrera S 20-calowe).
Oficjalna premiera odbędzie się najprawdopodobniej podczas salonu samochodowego we Frankfurcie (wrzesień 2011).
Via: WCF