2011 benltey continental gt 01 gloWprowadzony do sprzedaży w 2003 roku – Continental GT – jest oficjalnie najstarszym modelem brytyjskiego producenta. Ciężko jest poprawić auto, które odniosło tak wielki sukces na rynku. Bentley’owi ta sztuka się udała i pomimo, że na pierwszy rzut oka ciężko zauważyć zmiany, to wbrew pozorom jest ich naprawdę sporo.

Najbardziej zauważalną modyfikacją są przeprojektowane przednie reflektory [technologia LED], które idealnie komponują się z nowym zderzakiem z większymi wlotami powietrza. Zmodernizowano również tylną część nadwozia, poprzez dodanie świateł LED i nowych błotników.

Wewnątrz nowością jest 8-calowy wyświetlacz, inne fotele i system audio, natomiast cała reszta została lekko odświeżona.

Do tej pory Bentley oferował tylko jedną jednostkę napędową – 6-litrowe twin-turbo W12 o mocy 560 KM. Brytyjczycy nie dość, że zwiększyli moc tego motoru do 575 KM [700 Nm] to pod koniec 2011 roku mają zamiar wprowadzić do oferty nowy, 8-cylindrowy silnik, który ma zużywać 40% mniej paliwa w porównaniu do modelu W12.

Napęd w egzemplarzu z jednostką W12 ma być przekazywany za pomocą dwusprzęgłowej skrzyni automatycznej Quickshift [+ łopatki], która we współpracy z motorem pozwala na osiągniecie pierwszej setki w 4,4 sekundy [V-MAX 318 KM/H].

Premiera Bentleya Continentala GT odbędzie się podczas Paryskiego Salonu Motoryzacyjnego pod koniec września.

Via: Carscoop