Koniecznie obejrzyjcie film do końca! [30 SEKUND]



Każdy, kto choć trochę interesuje się motoryzacją wie, że Mercedes SLS AMG nie jest zwykłym pojazdem, na którego stać przeciętnego Kowalskiego. To topowy model w gamie niemieckiego producenta; samochód, który ma godnie zastąpić kultowego Gullwinga z lat pięćdziesiątych.

Tym razem, nie mamy jednak zamiaru rozpisywać się na temat Mercedesa SLS AMG. Chcemy poznać Waszą opinię, a właściwie oczekujemy komentarza na temat poniższego klipu promocyjnego tego modelu.

Trzy osoby, które naszym zdaniem umieszczą najciekawszy komentarz nagrodzimy oficjalnymi modelo-miniaturkami Mercedesa SLS AMG w skali 1:87 zapakowanymi w stylowe pudełko. Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie; koniecznie podajcie prawdziwy adres E-mail!

108 komentarzy
  1. swietnie zrobiona reklama, ogladajac mozna na prawde poczuc dreszczyk emocji, jakby samemu wykonywalo sie ta beczke 🙂

  2. aha czyli skrzydlaty gulwing nic nie robi sobie z praw grawitacji 😉 A tak na serio reklama fajnie zrobiona, jakby miała pokazać że to jednak coświęcej niż auto, napewno postać 7-krotnego mistrza świata formuły 1 też robi swoje. Co do auta to też robi wrażenie szczególnie podoba mi się sound silnika V8 oraz bardzo długa jak mogłoby się wydawać niekończąca się maska silnika, może tylko tył nadwozia budzi pewne kontrowersje.

  3. Skrzydlata piękność z najlepszym torreadorem na świecie pokazuje co potrafi.

  4. A ja powiem, że reklama jest denna. Bo na dobrą sprawę każda z osób, która kupi/kupiła SLSa będzie jeździć po zwykłych drogach, gdzie są ciągle fotoradary, albo aktywiści Greenpeace siedzą w krzakach i w każdej chwili mogą wyskoczyć przed maskę SLSa. Szanse na rozpędzenie są nikłe, już nie mówiąc o beczce. Już lepsza byłaby reklama, jakby puścili go na Nordschleife i powiedzieli, że są szybsi od Lambo 670-4SV i dodali: “Po co Ci ogromny spojler na frytki z tyłu, kiedy i tak jest wolniejszy od naszych niepowtarzalnych skrzydeł, których nie otworzysz w garażu czy pod supermarketem?”

  5. Beczka niczym wyczynowym samolotem lub rasowym myśliwcem! Pytanie czy Schumacher był tu kierowcą – czy pilotem?

  6. Jedyny samochód na świecie który potrafi złamać prawa fizyki, nawet osoba która nie przepada za gwiazdą zrobi SLS’owi pokłon godny mistrzowi jeden z najpiękniejszych Mercedesów auto na pewno ponadczasowe tak samo jak Gullwing. Trzeba zacząć sie oglądać kiedy w Polsce tak piękny samochód będzie śmigał.

  7. Nawiązanie do 300SL bardzo fajne. Samochód śliczny. No i mocny za co bardzo go cenię. Jednak sam efekt jazdy po tunelu bardziej spowodowany jest siłą odśrodkową niż siłą docisku powietrza. Choć bolid F1 przy 180 już mógł by jechać po suficie. Skrzyżowanie SLS’a i Michaela Schumachera jest jak najbardziej trafione.
    “Ludzie od dawien dawna ufają gwiazdą… I słusznie” chyba większego komentarza nie trzeba.

  8. AMG dodaje skrzydeł- skrzydlata super furka z taką mocą nic dziwnego że prawie lata

  9. Świetny klip, idealnie odzwierciedla charakter samochodu. Pełne dynamiki szybko zmieniające się klatki wzbudzają u potencjalnego odbiorcy podziw i lekką adrenalinę, a złamanie prawa grawitacji jeszcze bardziej potęguje to wrażenie. Nie nie bez powodu tego superauta dosiada król F1, to on podkreśla znakomite osiągi nowego Mercedesa, i sprawia wrażenie, że można je porównać z osiągami bolidów Formuły 1! Komentarza nie wymaga natomiast ostatnia scena, SLS w pełnej krasie i widniejące tam pytanie, na które chyba każdy zna odpowiedź wzbudza ogromną chęć posiadania tego auta. Niestety, nie każdy może sobie na nie pozwolić 🙂

  10. W kontekscie wyscigow F1 powiedziałbym:

    “Michael udowadnia, że to Mercedes a nie Red Bull dodaje skrzydeł…”

  11. Stylizowany wg. nowej-mody: męski, agresywny przód i kobiecy, łagodny tył (Maserati GT jako przodownik w zastosowaniu tego patentu:) SLS AMG wzbudza kontrowersje, jakie powinien wzbudzać egzotyk.
    Prywatnie jednak uważam, że kuperek nowego Merca jest “pozbawiony pazura”. Podobne zastrzeżenia można mieć do tego jak auto prezentuje się w rzucie bocznym. Czyżby w magazynach AMG brakowało “agresywnie stylizowanych elementów tuningu optycznego” dla opakowania tego królewskiego motoru?. Nie spodziewamy się, że nowe, usportowione dziecko Mercedesa będzie ścigać się z Ferrari Italia w kategorii: “dzikość linii nadwozia” , ale nadmierna powściągliwość w stylu klasowego Astona DB9/DBS zwyczajnie nie przystoi (szczególnie w zestawieniu z dość mocnym przodem).
    Prostota za to sprawdza się w stylizacji wnętrza auta (mariaż czarnego z czerwonym, prezentuje się świetnie w każdym aucie, ale tu szczególnie punktuje dzięki prześwitowi jaki dają uchylane do góry “gulwing doors”). Klasyczne, przyjazne środowisko wewnętrzne wychodzi zatem na zewnątrz” z zaproszeniem…
    Pomimo kilku zastrzeżeń nasz bohater, obok CL’a to jedyny godny uwagi produkt Mercedesa ……… w oczach designerów, rzecz jasna:)

    In plus trza by niewątpliwie zaliczyć muskularny grzmot z wydechu..
    Produkty AMG brzmią jak amerykańskie “v-8 powered Muscle Cars”:)
    W uzyskania statusu Cool-car’a pomoże także rola Safety car’a w F1 jako i “użyta w reklamówce” twarz Schumachera ..:)

    Modern Muscle debate:)
    ernwopr@wp.pl
    gg 3787531

  12. Ta reklama ukazuje, jak wiele Mercedes SLS AMG Gullwing ma wspólnego z samolotem bojowym: posiada skrzydła, kokpit, a także można wykonywać nim akrobacje rodem z Dywizjonu 303. Jest to maszyna, która wymaga od kierowcy nie tylko umiejętności, ale i wielkiej odwagi, którą posiadali piloci Messerschmittów.

  13. Tylko SLS AMG podjął wyzwanie – wystraszona reszta została w sztucznych tunelikach aerodynamicznych.

  14. Reklama bardzo efektownie zrobiona,aczkolwiek jest troszeczke przesadzona,nikt przecież nie wykonuje żadnych tego typu ewolucji, ale trzeba przyznac że działa na podświadomość(wskazuje że jest to ponadprzeciętny samochód ) do tego Michael Schumacher za kierownica wyraźnie daje do zrozumienia, że warto go kupić, tylko szkoda że reklama w pierwotnej wersji była nakręcona z nikomu nieznanym kierowcą,dopiero jak Michael podpisał kontrakt na starty w F1 z Mercedesem został wkręcony tak jakby na siłe do tej reklamy.Czyli w ostateczności wychodzi ściema i przyciąganie ludzi za pomocą sławy Schumachera a nie wartości samochodu.

  15. Jest poprostu zajebista!!!!!!!!!!!!Takie reklamy to można całymi dniami i nocami oglądać.EXTRA Merolek też jest nieziemski.

  16. Moim zdaniem bardzo fajna reklama która w bardzo efektywny sposób ukazuje prawdziwy charakter Mercedesa SLS AMG. Niesamowity dzwięk silnika i swietny kierowca sprawiają, że cały spot jest jeszcze lepszy. W dodatku ten pomruk 6,3-litrowej jednostki…

  17. Mercedes SLS AMG Gullwing – jedyne ograniczenie to wyobraźnia kierowcy!!!

  18. Reklamka odjazdowa, ależ bym sobie pośmigała:), tylko niekoniecznie po polskich drogach, wiec dobrze ze nagroda jest w skali 1:87

  19. Sam klip wideo jest nieco sztuczny, lecz doskonale spełnia swoją rolę jako reklama. Choć z drugiej strony czy “jazda po suficie” może zachęcić do kupna…? Niewątpliwie miał on ukazać wiele zalet SLSa AMG, lecz to auto nie potrzebuje żadnej reklamy by udowodnić jego wyjątkowość. Według mnie końcówka filmiku jest zrobiona na siłę. Ogólnie oglądając ten filmik można poczuć dreszczyk emocji i nieco się rozmarzyć.

  20. Gdyby mi ktoś to puścił na tv to bym z nudów zasnął. Za mało emocji( odczucia prędkości)w tej reklamie. Ta reklama powinna być zrobiona z jajem, czyli wąska droga, o delikatnych ale długich łukach, a na niej ten merc pomykający min. 250km/h. Od czasu do czasu jakiś fajny drift.

  21. Taki spot reklamowy jak ten zdecydowanie za mało promuje i prezentuje samochód. Jest niespójny i nie ukazuje prawdziwego oblicza pojazdu. Pierwsza część reklamy – przed wjazdem do tunelu jest- mało dopracowana; zamiast ujęć na twarze strażaków, inżynierów i innych ludzi z obsługi powinny być ciekawe ujęcia detali nadwozia, które w same w sobie jest piękne. Cały spot został oparty na bardzo prostym, wręcz banalnym skojarzeniu – drzwi jak skrzydła, samochód będzie “latał”. Przez tak płytkie podejście samochód traci na swoim charakterze. Mercedes chwali się, że jest to następca legendarnych modeli. Tylko gdzie to przedstawili w tej reklamie ? Pokazali fajny trik, nie nawiązuje on ani do historii, ani nic nie wnosi do teraźniejszości i przyszłości marki. W tej części jedyną pozytywną rzeczą jest dźwięk silnika. Trzecia część jest jakby doklejona i nie pasuje do reszty. Reklama nagle się urywa i wychodzi z tego promocja Schumachera, a nie samochodu. Reklama topowego modelu marki powinna być zdecydowanie lepsza. Ta nie ukazuje nic innowacyjnego, ani nie podkreśla tak szumnie ogłaszanych powrotów do przeszłości, a szkoda, bo samochód jest świetny i zasługuje na świetny spot.

  22. Do kiedy trwa konkurs? W ogóle fajny pomysł z tym, widać zainteresowanie 🙂

  23. Reklama nawiązuje do F1 nie tylko w związku z postacią Michaela (Mercedes SLS jest też samochodem bezpieczeństwa w F1), ale też z pomysłem jazdy po suficie/beczką. O bolidach F1 mówi się, że są w stanie jechać po suficie przy odpowiedniej prędkości(pomijając problem z przelewaniem się paliwa), a cała reklama może też podkreślać wkład Mercedesa w Formułę 1 i akcentować utworzenie swojego zespołu, którego jednym z kierowców jest właśnie Michael.

  24. Reklama ta ma za zadanie pokazać możliwości skrzydlatego Gullwinga i to się jej udaje. Zaprezentowane jest tu jego brutalne przyspieszenie, aerodynamika, która ma pozwalać na jazdę po suficie oraz w ostatniej scenie klipu niesamowity styl tego samochodu. Ale właśnie, czy jest “to jeszcze jest samochód”? Dla wielu motomaniaków zapewne nie. To coś więcej. To obiekt porządanie który przyprawia o szybsze bicie serca niezależnie, czy ktoś lubi auta z gwiazdą na masce, czy też nie. To po prostu marzenie.

  25. “NIE MOŻLIWE” – to nie były słowa Pana Carla Benz’a!!! a my je dziś udowadniamy.

  26. PRZEPIĘKNY,ZJAWISKOWY jest ten “skrzydlak” nawiązanie do tego z 1952r.Ale jest to oczywiście następca mercedesa SLR(a) Mclarena.Lecz SLS jest niepowtarzalny. sls jest piękny, nie jest przepakowany jak niektóre dzisiejsze auta, koła nie przytłaczają wielkością, a gril i skrzydła to sam miód.
    jest jednym z najładniejszych aut stworzonych w ostatnich latach.
    trochę finezji, historii i sentymentu – 300sl się kłania.

  27. No reklama całkiem całkiem, ale nie ma na świecie takiego idioty który by spróbował to zrobić naprawdę. A do tego chyba nie znalazło by się tunelu który na “suficie” nie ma nic zawieszonego.
    To musi wam wystarczyć…A teraz poproszę o SLS’a 😉

  28. Reklama nowego następcy legendarnego Gullwinga nie mogła być przeciętna ostentacyjna. Wyjątkowy samochód potrzebuje wyjątkowej reklamy. Oglądając ją serce zaczyna bić coraz szybciej i szybciej by się uspokoić w momencie podjechania i zatrzymania samochodu. Jednak gdy drzwi się otwierają i dowiadujesz się kto go prowadził to dostajesz zawału serca…

  29. pocalujcie sie w tylek za te niby nagrode. dawno juz nie bawie sie samochodzikami. i jeszcze chcecie moj e-mail.na drzewo sciemniacze

  30. Reklama ta ma za zadanie pokazać możliwości skrzydlatego Gullwinga i to się jej udaje. Zaprezentowane jest tu jego brutalne przyspieszenie, aerodynamika, która ma pozwalać na jazdę po suficie oraz w ostatniej scenie klipu niesamowity styl tego samochodu. Ale właśnie, czy “to jeszcze jest samochód”? Dla wielu motomaniaków zapewne nie. To coś więcej. To obiekt porządanie który przyprawia o szybsze bicie serca niezależnie, czy ktoś lubi auta z gwiazdą na masce, czy też nie. To po prostu marzenie.

  31. Jaką wystawić rekomendację dla tego klipu? Przy tak nierzeczywistym filmie powinna być to kontrastująca, mocno rzeczywista opinia, także z życia wzięte:

    Pewien czwartkowy wieczór, szykuję kolację, krojąc chleb kątem oka zauważam klip reklamowy… CO TO BYŁO?? Wyłapałem jakieś kosmiczne auto oraz Schumachera! Kroję dalej chleb, ale myślami jestem już gdzie indziej…
    Chcę ten klip obejrzeć jeszcze raz. Zabieram żonie pilota od telewizora i tłumaczę ‘Kochanie, pooglądamy Polsat’… ona nie protestuje, jest dobrze. Dlaczego ta stacja? Tam blok reklamowy trwa dobre 25 minut, muszę trafić ten klip! Kilka minut filmu…. i są oczekiwane reklamy, których zwykle unikam, ale nie tym razem. Strzał w 10tkę! Znów widzę rozpędzające się auto jak wpada w tunel. Tym razem już wiem, to SLS AMG.
    Operacja zakończona. Oddaję pilota, siadam do komputera, gdzie przeglądam kolejne serwisy motoryzacyjne w poszukiwaniu tego skrzydlatego auta. Czy może być lepsza rekomendacja dla klipu?
    Pozdrawiam.
    K.

  32. heh
    ściema jedna wielka ten konkurs cały – darmowe badanie opinii o reklamie o samochodzie i marce
    a naiwni piszą i komentują…

  33. Reklama bardzo fajna.Ukazuje piękny dźwięk silnika, możliwości, a zdanie na końcu pobudza wyobraźnie 🙂

  34. Reklama nowego Mercedesa SLS bezsprzecznie nawiązuje do Formuły 1 a nie do legendarnego poprzednika. Specjaliści od reklamy koncernu ze Stuttgartu najwidoczniej uznali, że najlepszym sposobem na sukces jest zestawienie niemieckiej legendy z jej ludzkim odpowiednikiem. Widzimy sporo podobieństw do królewskiej “jedynki”. Grupa inżynierów śledząca telemetrię, obsługa techniczna w tunelu, zimny, skoncentrowany na zadaniu wzrok mistrza, samochód w czerwieni wyścigowej naginający prawa fizyki i ostatecznie triumfalny gest kierowcy doskonale znany z przeszłości uświadamiają nam, że to coś więcej niż samochód. To niemalże bolid… Wyniki sprzedaży nowego Gullwinga zdają się potwierdzać ten fenomen. Teraz pozostaje tylko czekać na zycięstwa w kombinacji Schumacher-Mercedes w prestiżowej kategorii sportów motorowych.

  35. Moim zdaniem, tak fascynujący samochód nie potrzebuje takiej reklamy. Sam w sobie jest rewelacyjny.

  36. Czy ktoś z Was widział kiedykolwiek bardziej precyzyjny samochód od Mercedesa SLS? Bo ja… i jestem pewien że nigdy nie zobaczę ponieważ SLS nie ma sobie równych. 😉

  37. -Diabelski wygląd
    -piekielna moc
    -Zrobiony pod skrzydłami AMG
    -Spod znaku gwiazdy
    -luksusowy
    -szpanerski
    -urokliwy
    ….
    Mercedes SLS AMG ma tyle zalet z ilu części jest złożony. 😉

  38. Mercedes SLS AMG to rydwan(samochod) dla prawdziwego mezczyzny z dusza wojownika!

  39. Doskonała aerodynamika. Siła nacisku większa niż masa auta. Dzięki czemu można jechać po suficie powyżej minimalnej prędkości każdemu się uda. A jeszcze lepiej mistrzowi.

  40. Reklama (choć to może niemożliwe) bardziej niesamowita niż sam Mercedes.

  41. Wow, to idealna reklama dla kogoś kto nie interesuje się motoryzacją czyli mnie,przyciąga wzrok, trzyma w napięciu,piękna linia auta – dla estetów, szybość dla rajdowców, beczka dla kaskaderów a na koniec …Schumacher dla przyciągnięcia wzrokukobiety

  42. Reklama jest fajnie zmontowana,zaciekawia i nie puszcza widza do końca.Jeśli chodzi o mnie to zachęciła mnie do kupna Mercedesa SLS AMG .Na razie:) nie mogę sobie pozwolić na zakup tak designerskiego auta.

  43. Po obejrzeniu reklamy stwierdzam jedno: jazda tym samochodem daje wiele satysfakcji i zadowolenia. Z pewnością bez obaw można podróżować nawet przy szeroko otwartym oknie. Wiatr wpadający do środka zaledwie będzie muskał włosy, co nie spowoduje przeziębienia ani zapalenia uszu. Jazda po największych nawet dziurach nie wywoła bólu kręgosłupa, a delikatny szum silnika wpłynie kojąco na skołatane nerwy. Od dnia dzisiejszego marzę o przeżyciu takiej przyjemności.

  44. klip fantastycznie zrobiony,świetne efekty dzwiekowe.mercedes zawsze stara się wyróżniać wśród innych marek ale tym razem on nad nimi dosłownie GÓRUJE.aż chce się go mieć niestety nasze przyziemne zarobki nie pozwolą jeszcze długo na górnolotne zakupy.

  45. Reklama jest świetna. Trik w tunelu zaskakuje, intryguje i trzyma w napięciu. Powyżej w komentarzach Szymek napisał, że pomysłem jazdy po beczce reklama nawiązuje do F1. Ja jednak mam wrażenie że inspiracja tkwi gdzie indziej. Zaprezentowana sztuczka w tunelu do złudzenia przypomina sceny które możemy oglądać w “Batmanie”. Wydaje mi się ze zamierzenie jest celowe. Reklama nie tylko pokazuje walory i mocne strony auta, ale podświadomie działa także na wyobraźnie i ego mężczyzn. Kupisz Mercedesa SLS AMG – będziesz już nie tylko jak Schumacher ale jak superbohater . I jeszcze na końcu to pytanie “Czy to jeszcze jest samochód?

  46. Dla mnie fascyująca. Krótka ale zapierająca dech w piersi. Pobudza wyobraznie, uruchamia zmysły. Robi wrażenie, nie tylko na dorosłych 🙂 A takich reklam jest niewiele. Mój synek ja też wczoraj ( niestety) obejrzał i od wczoraj słyszę tylko mamo ja chcę taki samochód, mamo ale on jest supcio, mamo…

  47. Ta reklama mnie natchnęła
    Bym tym cudem w dal pomknęła.
    Jutro lecę do salonu
    By mieć Mercedesa w domu.
    A na razie krzyczę we śnie
    W swoim wnętrzu w dal dziś nieś mnie.
    Autko płynie niczym smuga,
    Słońce do mnie okiem mruga.
    Silnik gra melodię Bacha,
    Nie mam obok męża, gacha.
    Nikt nie krzyczy : Jak Ty jedziesz !!
    O przepisach znów nic nie wiesz !!
    Grzeję pięknie, śmigam z gracją,
    W górach będę przed kolacją.
    Czerwień słońca, czerwień wozu,
    W sercu ciepło mimo mrozu.
    Ach ten luksus, ach ta klasa,
    Cudnych doznań cała masa.
    Niech ten sen się dziś nie kończy,
    Jutro też niech trwa pęd rączy.

  48. Jeden z nie wielu nowoczesnych samochodów sportowych wyposażonych w silnik V8. Nie powtarzalny styl, super osiągi i doskonały kierowca to synonim trójramiennej gwiazdy w reklamie Mercedesa . Samochód z historią, duszą i osiągami…

  49. Gwiazda (“jedna na grillu”, a druga za kółkiem) i gwiezdny pojazd. A i w F1 daje radę (jako Safety Car:).

  50. No to tak…
    SLS AMG jest cudny, wygoda, osiągi i wygląd robią swoje (miałem okazję się nim przejechać dlatego tak twierdze). Reklama jest OK, pokazuje, że to coś więcej niż auto i, że potrafi więcej. Schumacher też dodaje tej reklamie i autu takiego niepowtarzalnego piękna. Robi wrażenie.

  51. Auto godne uwagi z wyraźnym nawiązaniem do Legendy 300 SL G.

    A reklama jak reklama …. zrobiona przez jakiegoś grafika komputerowego który zapewne nawet nie ma prawo jazdy a o samochodach to wie tyle : Jak zaprogramować nawigacje i radio (jeśli oczywiście jest na wyposażeniu w/w auta) .

  52. Nic dodać nic ująć reklamówka z pomysłem i przy udziale Michaela Schumachera ~ Bez Gwiazdy nie ma Jazdy !

  53. Auto godne uwagi z wyraźnym nawiązaniem do Legendy 300 SL G – Bez Gwiazdy nie ma Jazdy .

    A reklama jak reklama …. zrobiona przez jakiegoś grafika komputerowego który zapewne nawet nie ma prawo jazdy a o samochodach to wie tyle : Jak zaprogramować nawigacje i radio (jeśli oczywiście jest na wyposażeniu w/w auta) .

  54. Nie wiele osób wie ,że ta reklama początkowo nie “miała” Schumachera, i była emitowana z innym kierowcą. Po krótkim czasie dodali wstawkę z Michaelem;P
    Jeśli ktoś widział pierwotną wersję to wychodzi to słabo:)

    Ale sam samochód jest fantastich!!!:D

  55. SLS robi wrażenie-jeden z najlepszych super-samochodów. Strzałem w dziesiątkę było stylizacyjne nawiązanie do 300SL ’54. Cieszy mnie ten fakt, ponieważ jestem fanem starego Gullwinga ( a teraz także i nowego).
    Spot reklamowy jest ciekawy i pokazuje na co stać SLSa. To samochód naładowany testosteronem-dla prawdziwych mężczyzn (i to widać w reklamie- “beczka” mówi sama za siebie). W spocie merc porównywany jest do samolotu. To też według mnie odwołanie do tradycji- jego pradziadek konstrukcyjnie miał nawiązywać do samolotu turystycznego (kabina a’la Messerschmitt Bf 108:)).
    Schumacher dodatkowo podnosi prestiż zarówno samochodu (który i tak jest duży) jak i całej reklamy. Także jak dla mnie spot wykonany na +.
    Marzeniem pozostaje tylko mieć takie cudo w garażu i od czasu do czasu popróbować różnych ewolucji (noo-może nie beczki, bo jeszcze bym go skasował-a szkoda by było:)).

  56. Reklama ta jest zajebiście zrobiona, są w niej efekty specjalne.Pokazuje że to auto jest czymś więcej że może omijać każdą przeszkodę naprawde KOCHAM NIEMIECKIE AUTA!!!!!!!!!!!.Wydaje się że skrzydlak jest szybszy od vipera.W reklamie można poczuć emocje.Taki jest właśnie mercedes i niemiecka precyzja.

  57. Samochód pierwsza klasa.
    Niezła trasa
    A przy tym skrzydła samochód ma
    Gdy omija przeszkodę kilka sekund to trwa.
    Stabilność w samochodzie nie zawodzi
    Bo widać jak precyzyjnie chodzi

  58. Auto naprawdę piękne i na pewno będzie ponadczasowe, linie nadwozia nawiązują do poprzedniej epoki i jednocześnie są nowoczesne. Nie wspominając już o 571 KM w ryczącej V8, która to na pewno dopełnia dreszczyk emocji. Fachowcy od Mercedesa po prostu spisali się na medal, a co do reklamy super pokazuje co potrafi samochód a mistrz za jego kierownicą ma pewnie na celu pokazać ze nowy SLS AMG to mistrzostwo świata, choć dla mnie sam samochód mówi to za siebie :).

  59. Sam seks…
    Dopóki nie obejrzałam tego filmiku nie wiedziałam, że określenie seksapil dotyczy także samochodów…

  60. Ten Mercedes wygląda nieziemsko! Sam filmik robi ogromne wrażenie, szczególnie sceny ze strażakami w tunelu. Dzięki temu filmikowi przestane kojarzyć Mercedesa z elegancka limuzyną. Okazuje się, że to fajny, drapieżny sportowy wóz.

  61. Auto prosto z moich najśmielszych marzeń
    Jest gotowe na wiele nieprzewidywalnych zdarzeń
    Spełni wszystkie wymagania
    Jakie ma moja żonka Sylwia
    Kolor karoserii będzie jej pasował do koloru sukienki
    Gdy Sylwii na zakupy w centrum handlowym przyjdzie ochota
    Powiem „Ok., jedziemy moja Żonko złota”
    Bo moje autko w takie cudo będzie wyposażone
    Bym mógł spokojnie czekać na Swą kochaną żonę

  62. Jeśli Schumacher robi takie cuda z tą bryczką to co potrafiłby zrobić nasz Robercik? Chyba zdublowałby Schumiego w tym tunelu aż by temu zakręciło się w głowie. Fajna bryczka, kiedyś Merc robił takie auta beczki wielkie, teraz na coś to wygląda a kręci beczki. Jakby nie projektował tego Ordnung, tylko ktoś z fantazją. Włoch jakiś czy co? Ale w polskich tunelach takiego cuda by nie zrobił, nie ma…we wsi.

  63. To bardzo piękny samochód i następca Mercedesa-Benz SLR McLaren. Ma około 100 koni mechanicznych mniej od swojego poprzednika, ale na pewno jest lżejszy i ma bardziej zgrabniejszy kształt nadwozia przez co powinno prowadzić się go lepiej od SLRa. Firma Mercedes już od dawna pokazuje nam kto rządzi na rynku samochodów. Wcześniej za konkurenta miała tylko BMW, ale teraz doszła jeszcze firma Audi. Jak dotąd według mnie firmę numer 1 jest Mercedes, co jeszcze bardziej udowodniła swoim nowym samochodem sportowym.

  64. Reklama Mercedesa SLS AMG z pewnoscia spowoduje w niejednym mezczyznie. chęc objęcia sterów w tej nadzwyczajnej “maszynie”.

  65. Gdy widzę Michaela Schumachera w Mercedesie SLS AMG, wyobrażam siebie za kierownicą takiego autka, gdzie mknę ponad 200 km/h i nikt nie jest w stanie mnie zatrzymac.

  66. Reklama i autko to strzał w 10 ke , celownik na masce mercedesow jest skalibrowany na sukces.

  67. Jak dla mnie to jechał trochę za szybko 😉
    Ale samochodzik mi się przyda, dziękuję 😉

  68. Ponieważ pracuję w salonie Mercedes-Benz miałem okazję przejechać się SLS’em. Muszę przyznać, że mało który model Mercedesa zrobił na mnie takie wrażenie.

    Wracając do konkursu i komentarza związanego z klipem promocyjnym.

    Mało kto wie, że taki przejazd rzeczywiście się odbył. Co więcej mało kto wie, że Michael Schumacher został dodany w klipie w celu promocyjnym. W pierwszej wersji SLS’a prowadził inny kierowca. Ale nie ma się co dziwić co dwie gwiazdy to nie jedna.

  69. owszem to jest jeszcze samochód, ale już z kosmicznej epoki, cudo ,marzenie…

  70. Reklama świetna, z duchem wyścigów, od razu kojarzy się z formułą 1, gdzie podobno bolid ma taką aerodynamikę, że jadąc z prędkością minimum 180km/h faktycznie mógłby jechać po suficie:)

  71. Ten skrzydlaty potwór jest wdepny,niesamowicie pojechany w przyszłość, takie możliwości samochodu mogłyby rozładować korki w mieście. Ta petarda powoduje tyko okrzyk wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

  72. Dobre pytanie jest postawione na końcu reklamy. Właśnie takie zadałam sobie oglądając ten film. Nie da się tego nie zauważyć że ten mercedes to coś więcej niż samochód…

  73. Niewątpliwie jest to pojazd pomiędzy samochodem a UFO. Najbardziej zjawiskowy i świeży projekt XXI wieku. Miałem dwukrotnie okazje zbliżyć się do niego, co za każdym razem było to równie magiczne i powodujące dreszcze. Nigdy nie miałem okazji, ale myślę że można to porównać ze spotkaniem z samym Michaelem Schumacherem, dla tego kto bardzo ceni Michaela talent i go docenia.

  74. Panie Michale! 🙂

    Bardzo chętnie dałbym ci tego Mercedesika, ale ten konkurs był już kilka miesięcy temu:D Odwiedzaj MotoFilm regularnie to na pewno trafisz na następny:) Kto wie, może nawet na przejażdżkę SLS AMG 🙂

  75. Jak mówił poeta, “już nie da się wcisnąć ani przecinka”, wszystko jest na poziomie auta, o którym mowa. Jestem pod wielkim wrażeniem i oglądałam już nie jeden raz.
    A że nie nazywam się “Kowalska” to myślę, że może to być “AUTKO” dla mnie, zatem proszę choć o namiastkę “LUKSUSU”?

Komentowanie zostało wyłączone.