205783 glowneNiemieckie studio tuningowe Hamann zapowiedziało, że podczas targów we Frankfurcie, zadebiutuje model Tycoon Evo bazujący na BMW X6.

Opuszczając zakład w Laupheim, edycja Tycoon Evo zostanie wyposażona w nowy przedni zderzak ze zintegrowanymi ledowymi światłami do jazdy dziennej. Poszerzone o 60 mm nadwozie „posadzono” na kutych, polerowanych i anodyzowanych 23-calowych aluminiowych felgach Design Edition Race z oponami o rozmiarze 315/25. Potężny tył zmienił się nie do poznania. W masywnym zderzaku zamontowano centralnie, dwie końcówki sportowego układu wydechowego. Ponadto, na klapie bagażnika i dachu zainstalowano spojlery.

Dzięki nowym sprężynom zawieszenie SUV-a uległo obniżeniu o 40 milimetrów.

Po zajęciu miejsca, kierowca dostrzeże w mig, że prędkościomierz został wyskalowany do 300 km/h, a pod stopami znajdują się aluminiowe nakładki na pedały. Ponadto wygodę prowadzenia pojazdu, zapewnia skórzana trójramienna kierownica.

Nie obyło się także bez modyfikacji jednostek napędowych.

Sześciocylindrowa benzynowa jednostka o pojemności trzech litrów w modelu xDrive35i, generuje obecnie 360 KM przy 5230 obr./min. Maksymalny moment obrotowy równy 540 Nm dostępny jest w zakresie 1300-5000 obr./min. Prędkość maksymalna wzrosła do 275 km/h.

Najmocniejszy ośmiocylindrowy motor 4.4 litra w modelu xDrive50i dysponuje mocą 501 KM przy 5600 obr./min. Wynoszący 700 Nm moment obrotowy, dostępny jest przy 3700 obr./min. Prędkość maksymalna została podniesiona do 300 km/h.

Aby użytkownicy wysokoprężnego agregatu o pojemności trzech litrów w modelu xDrive30d, nie czuli się poszkodowani, Hamann zwiększył moc do 265 KM. Maksymalny moment obrotowy to 600 Nm. Mocniejsza odmiana xDrive35d, produkuje moc 320 KM. Moment obrotowy to 660 Nm, który dostępny jest przy 2000 obr./min.

Źródło: WorldCarFans

1 komentarz

Komentowanie zostało wyłączone.