7215080 glowneKoncern z Zuffenhausen przygotował „dla każdego (fana 911), coś miłego”. Mamy więc kolekcjonerską edycję Sport Classic, odświeżone Turbo i wyścigową serię GT3 RS.

Limitowana do 250 egzemplarzy edycja Sport Classic wyróżnia się tylnym spojlerem, inspirowanym legendarną Carrerą RS. Pod nadkola wpasowano czarne 19-calowe aluminiowe felgi firmy Fuchs.

Pod tylną klapą znajdziemy, jednostkę o pojemności 3.8 litra i mocy 408 KM, pochodzącą z Carrery S. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 4,6 sekundy, a prędkość maksymalna to 302 km/h.

Porsche 911 Sport Classic kosztuje 169,300€.

Wideo:

Porsche 911 Turbo

„Biedniejsi” klienci mogą zamówić odświeżony model Turbo, kosztujący 145,870€.

Źródło napędu stanowi również jednostka 3.8 litra, ale zaopatrzona w turbosprężarkę. Dzięki niej silnik generuje moc 500 KM, co pozwala rozpędzić się do 100 km/h w ciągu 3,4 sekundy. W stosunku do edycji Sport Classic, prędkość maksymalna wzrosła o 10 km/h.

Porsche 911 GT3 RS i GT3 Cup

A już zupełnie „biedni”, (122,400€) mogą pokusić się o ultralekką wersję GT3 RS, która dysponuje mocą 450 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h to około cztery sekundy. Prędkość maksymalna wzrosła ponownie, tym razem o 2 km/h, osiągając poziom 314 km/h.

Wideo:

Źródło: WorldCarFans, Carscoop, AutoBlog

1 komentarz

Komentowanie zostało wyłączone.