7466537 glownePewnie zastanawialiście się nie raz, jak wyglądałoby M3 E92 z pięciolitrowym silnikiem V10, przejętym wprost z M5. Manhart Racing ma na to gotową odpowiedź.

Oprócz cudownego silnika, M3 V10 zostało zaopatrzone w zintegrowany ze zderzakiem nowy przedni spojler. W oczy rzucają się, także 20-calowe aluminiowe felgi BBS Challenge R z oponami o rozmiarze 245/30 z przodu i 295/25 na tylnej osi. Z tylnym dyfuzorem zespolono cztery końcówki układu wydechowego o średnicy 84 milimetrów każda.

Za odpowiednie zawieszenie zadbała firma Bilstein, instalując zestaw coilover PSS10. Dzięki tym zabiegom, udało się obniżyć wagę pojazdu do 1550 kg.

Wnętrze wykończono skórą, Alcantarą i włóknem węglowym. Na szczycie wielofunkcyjnej kierownicy znalazło się miejsce dla m.in. wskaźnika przyspieszenia bocznego. Jednak najważniejsze kryje się pod maską…

Pięciolitrowa jednostka V10 generuje obecnie moc 550 KM. Osiągnięcie 100 km/h ze startu zatrzymanego, zajmuje 3,9 sekundy. Zdejmując elektroniczny ogranicznik, Manhart podniósł maksymalną prędkość do 334 km/h. Napęd na tylne koła, przekazywany jest za pośrednictwem siedmiostopniowej automatycznej skrzyni SMG.

Źródło: WorldCarFans

1 komentarz

Komentowanie zostało wyłączone.