07outlanderhif3qszz2Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na samochody z segmentu kompaktowego, co jest podyktowane rosnącymi cenami paliwa w USA, sprzedaż modeli Lancer i Outlander koncernu Mitsubishi Motors wciąż pozostaje na wysokim poziomie.

Te dwa modele zbudowane na tej samej płycie podłogowej segmentu C stanowią aż 44,2% wszystkich samochodów sprzedanych w roku kalendarzowym 2007 przez Mitsubishi Motors North America (MMNA).

Po zaprezentowaniu całkowicie nowego modelu w 2007 r., Kilka dni temu Mitsubishi Lancer zyskał w swoim segmencie opinię modelu o dobrej jakości za rozsądną cenę. Redaktorzy serwisu Kelly Blue Book (kbb.com) okrzyknęli Lancera „Najfajniejszym nowym samochodem”, biorąc pod uwagę sportowe osiągi i prowadzenie oraz zaawansowaną technologię. W 2007 r. Lancer został wybrany jednym z 10 „Samochodów, na które warto czekać” serwisu CNNMoney.com oraz jednym z 10 najlepszych „Samochodów dla nastolatków” serwisu About.com. Ponadto, sportowy Lancer Evolution otrzymał nagrodę „Automotive Excellence Award” magazynu Popular Mechanics w kategorii „Przyjemność z jazdy”.

Lancer następnej generacji zdobył również nagrodę „Consumer Voice Award” serwisu Brandintel dzięki pozytywnym opiniom klientów oraz stał się powszechnie chwalonym samochodem segmentu kompaktowego:

„Mitsubishi Lancer 2008 to nowoczesny i praktyczny samochód, który spełnia wygórowane wymagania nabywców aut kompaktowych.” – Edmunds.com

„Dla tych, którzy chcą podróżować kompaktowym sedanem o sportowym zacięciu nowy Lancer to doskonała propozycja.” – Car and Driver

Zbudowany w oparciu o tę samą platformę globalną, Mitsubishi Outlander łączy elegancką, sportową stylistykę z wszechstronnym i pojemnym wnętrzem, oferującym miejsce dla 5 lub 7 osób, dużą przestrzeń bagażową oraz pierwszą w segmencie dzieloną klapę bagażnika, otwieraną do dołu. Wiele z tych cech, jak również zdolności terenowe Outlandera, pozwoliły mu zdobyć nagrodę „Samochodu Roku Przyjaznego Psom” w segmencie małych SUV-ów, którą przyznali eksperci dr Marty Becker i Gina Spadafori z serwisu DogCars.com. Outlander zdobył również uznanie najważniejszych wydawnictw branżowych:

„Nowy Outlander to doskonały samochód, który jest silnym graczem w swoim segmencie.” – Consumer Reports

„Outlander to atrakcyjny wybór w segmencie małych SUV-ów; jest ponadprzeciętnie wyposażony i cechuje się wysoką mocą.” – Ward’s AutoWorld

„Outlander zajmuje wysoką pozycję w konkurencyjnym sektorze rynku. Oferuje wszechstronne rozwiązania oraz daje dużo frajdy z jazdy, a jego nadwozie nie jest ani za duże, ani za małe.” – Consumer Reports

Obydwa modele zaspokajają również zapotrzebowanie klientów na nowoczesne rozwiązania technologiczne, co poświadczyło najnowsze badanie przeprowadzone przez MyRide.com, z którego wynika, że 56% ankietowanych w USA wybiera samochód na podstawie zainstalowanego w nim zaawansowanego technologicznie wyposażenia. Standardowym wyposażeniem modeli Lancer i Outlander jest bezprzewodowy system telefoniczny Bluetooth® a w opcji dostępne są magnezowe dźwigienki do zmiany biegów Sportronic umieszczone przy kierownicy, system nawigacji satelitarnej z 30-GB dyskiem twardym (z 6GB pojemności na przechowywanie muzyki w formacie cyfrowym) oraz 650-watowy system audio premium firmy Rockford-Fosgate®.

„Biorąc pod uwagę obecną kondycję rynku, popyt na kompaktowe samochody wciąż będzie rósł,” powiedział Dan Kuhnert, wiceprezydent ds. sprzedaży i marketingu MMNA. „Wraz ze wzrostem zapotrzebowania planujemy opanować większą część segmentu kompaktów, oferując klientom więcej modeli pokroju Lancera i Outlandera”.

Źródło: MMC Car Poland