BMW i3S oraz i3 po faceliftingu [oficjalnie]

Mamy już dla Was mnóstwo zdjęć oraz informacji na temat odświeżonego elektrycznego auta z gamy BMW i. Nowe BMW i3 zostało zaprezentowane również w usportowionej odmianie i3S.

Z zewnątrz najwięcej zmian zauważymy z przodu, gdzie pojawiły się nowe reflektory LED, światła przeciwmgielne oraz oczywiście nowy zderzak. Wyraźnie zauważalne są też poszerzone nadkola. Z tyłu mamy delikatnie przemodelowany zderzak oraz również lekko poszerzone nadkola. Patrząc na i3 z profilu możecie dostrzec srebrny pasek nad linią okien.

Na liście opcji pojawiły się dwa nowe kolory lakieru: Melbourne Red Metallic oraz Imperial Blue Metallic. Wizualnie zmiany wewnątrz dotyczą jedynie kilku nowych opcji kolorystycznych, natomiast dużo ważniejsze jest zaktualizowanie systemu multimedialnego.

BMW i3 pod skórą kryje baterię o pojemności 94 Ah, która zasila 170-konny silnik elektryczny. Przyspieszenie do 100 km/h trwa 7.3 sekundy, a zasięg wynosi około 160 kilometrów. Wzrasta on do około 290 kilometrów jeśli kupimy auto z range-extenderem.

Ciekawostką jest dostępność nowego sposobu ładowania kablem TurboCord, który może zasilać auto z gniazdka zarówno 120V jak i 240V.

BMW i3S jest autem dla osób, które od elektrycznego BMW oczekują nieco więcej emocji. Nadwozie i3S jest o 40 milimetrów szersze od standardowej wersji, a zawieszenie obniżone o 10 milimetrów Zapewnia to jeszcze większą stabilność.

W nadkolach pojawiają się większe felgi, mają one nie tylko większą średnicę 20 cali, ale są również o cal szersze od tych ze standardowego BMW i3.

Za napęd odpowiada 184-konny silnik elektryczny oferujący 270 Nm momentu obrotowego. Dzięki niemu czas przyspieszenia do 100 km/h skraca się do 6.9 sekundy.