Koenigsegg Regera [Genewa 2017]

Szwedzki Koenigsegg przywiózł ze sobą do Genewy nową hybrydową Regerę w dwóch egzemplarzach w wersji produkcyjnej (oba sprzedane). Pomimo zaawansowanej technologii hybrydowej Regera waży zaledwie 1628 kg.

Układ napędowy Regery składa się z 5.0 l silnika V8 twin-turbo o mocy 1100 KM i 1250 Nm maksymalnego momentu obrotowego oraz z trzech silników elektrycznych o łącznej mocy 700 KM i 900 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Łącznie daje to ponad 1500 KM i 2000 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Koenigsegg Regera w Genewie – więcej

Koenigsegg Regera przyspiesza do setki w zaledwie 2,8 sekundy. Bardziej imponujący jest jednak czas przyspieszenia od 150 km/h do 250 km/h, który wynosi 3,2 sekundy. 0-400 km/h jest możliwe w niecałe 20 sekund.

Prędkość maksymalna nie została ujawniona, ale obstawiamy coś w okolicach 450 km/h.