Alfa Romeo wydała 20 milionów dolarów na reklamę podczas SuperBowl

Zeszłej nocy za oceanem odbył się popularny SuperBowl. Jak zawsze, finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim jest świetną możliwością promowania samochodów przez producentów. Ponieważ SuperBowl jest najchętniej oglądanym wydarzeniem w historii telewizji, cena za 30-sekundowy spot wynosi aż 5 milionów dolarów.

Grupa Fiata nie szczędzi jednak na promocji Alfy Romeo Giulii i zdecydowała się na emisję trzech spotów reklamowych, których łączny czas antenowy zajął 2 minuty. To oznacza, że Włosi zapłacili za reklamę 20 milionów dolarów, czyli w przeliczeniu na złotówki ponad 80.000.000 złotych.

Wyemitowane reklamy możecie obejrzeć poniżej:

https://youtu.be/ySBY1OpvNrY

  • Marek Spychała

    A niby fiat jest bankrutem i zwija zabawki.