Mercedes przywiózł se sobą do Detroit odświeżone modele GT, GT S oraz GT C Edition 50.

GT C jest pozycjonowany między GT S i GT R i korzysta z 4,0 l jednostki V8 biturbo oraz siedmiobiegowej przekładni z podwójnym sprzęgłem. W tym przypadku moc wynosi 550 KM i 681 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Taka moc sprawia, że auto osiąga setkę w czasie 3,7 s oraz prędkość maksymalną 315 km/h. Dla porównania, GT S chowa w sobie jednostkę o mocy 515 KM i 670 Nm, natomiast GT R produkuje 577 KM i 700 Nm. GT C korzysta również z szeregu wydajnych systemów, które zastosowano w GT R.

Jeśli chodzi o GT i GT S, auta charakteryzują się odświeżonym wyglądem (największą zmianą jest grill) i dodatkową mocą. Nowy silnik w modelu bazowym GT generuje 469 KM i 465 Nm (+13 KM i 22 Nm), natomiast GT S zyskał 12 KM i 20 Nm, dzięki czemu łącznie generuje 515 KM i 494 Nm. W ofercie pojawiło się również kilka nowych pakietów, w tym AMG Interior Night czy AMG Exterior Carbon Fiber.

–> GALERIA ZDJĘĆ: Mercedes AMG GT i GT S 2018:

AMG GT C w limitowanej edycji Edition 50, która jest ograniczona do 50 egzemplarzy coupe i 50 egzemplarzy roadster będzie wyróżniał się m.in. czarnymi chromowanymi wykończeniami AMG, kutymi felgami, ekskluzywnym kolorem nadwozia Designo Graphite Grey Magno czy skórą nappa wewnątrz pojazdu.

–> GALERIA ZDJĘĆ: Mercedes AMG GT C Edition 50 2018: