Technologiczna perełka, czyli Shell Helix Ultra ECT C2/C3

shell_helix_ultra_ect_c2_c3Shell nie jest marką, która się nie rozwija. Inżynierowie i decydenci brytyjsko-holenderskiego koncernu codziennie wytężają wszystkie siły, aby produkty, które oferują, były coraz lepsze i bardziej nowoczesne. Niedawno na rynku zadebiutował olej syntetyczny Shell Helix Ultra ECT C2/C3. Jest on przeznaczony do samochodów, których właściciele pragną zadbać o prawidłowy przebieg pracy jednostki napędowej, zaoszczędzić na paliwie i długo cieszyć się bezawaryjna jazdą.

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 został opracowany w Technologii Shell PurePlus i oferuje wiele korzyści wynikających nie tylko z faktu, że jest olejem syntetycznym. Silnik samochodu, oprócz najlepszej ochrony w niskich temperaturach i prawidłowej pracy podczas wysokich temperatur, mniejszego spalania paliwa oraz lepszego zachowania czystości, otrzymuje także doskonałą opiekę podczas całego okresu eksploatacji oleju. Shell Helix Ultra ECT C2/C3 nie traci swoich właściwości nawet po kilkunastu tysiącach przejechanych kilometrów. To zasługa Technologii Aktywnego Oczyszczania.

Shell Helix Ultra ECT C2/C3 może współpracować z silnikiem benzynowym oraz wysokoprężnym i oba warianty mają zapewnioną najbardziej skuteczną ochronę. Wszystkie podzespoły silnika będą dokładnie smarowane, natomiast najwyższy wskaźnik lepkości oleju Shell Helix Ultra ECT C2/C3 wśród olejów low-SAPS zapewnia najmniejszy spadek lepkości podczas wzrostu temperatury oraz szybsze smarowanie w przypadku niższych temperatur, niż oleje o lepkości 5W-40, 10W-40 czy 15W-40. To przekłada się na np. na pewniejsze uruchomienie samochodu w czasie bardzo mroźnych dni.

Jak wygląda praca Shell Helix Ultra ECT C2/C3 w rzeczywistości? Póki co, nie jestem w stanie tego powiedzieć, ale po ciągle trwającej pozytywnej przygodzie z Shell Helix Ultra w ciemno ufam w wysoką skuteczność syntetycznej nowości od Shell.