BMW M5 F10 i BMW M6 / M6 Convertible mają problem z… pompą olejową [akcja serwisowa]

BMW M5 F10 prawy bokMamy złą wiadomość dla właścicieli nowych BMW M5 i M6 2013. Zgodnie z oficjalnym oświadczeniem producenta, oba modele mają problem z… pompą olejową, która może doprowadzić do poważnego uszkodzenia jednostki napędowej. Akcja serwisowa dotyczy na razie tylko klientów z USA, ale bardzo możliwe, że do dilerów będą wzywani klienci również z pozostałych kontynentów.

A na czym dokładnie ta usterka polega? Z powodu wadliwej pompy olejowej, ciśnienie oleju może nagle spaść i spowodować trwałe uszkodzenia. Dopóki BMW nie znajdzie rozwiązania, jak ten defekt naprawić, Bawarczycy zalecają właścicielom M5 i M6, aby zaprzestali korzystania z samochodów.

I żeby nie było, że jesteśmy gołosłowni:

E-mail od BMW

No cóż… Prawdziwy Killer nie ma pęcherza. Prawdziwy Killer ma pompę.

Nowe BMW M6 przód

  • Patryk

    Naprawde dziwna jest dla mnie ta sytuacja a dla BMW powinna być powodem do wstydu!!! Przecież testują te w auta w ekstremalnych warunkach przede wszystkim na nurburgring gdzie 1km równa się kilkunastu w normalnych warunkach i co nagle okazuje się że pompa olejowa jest do kitu? Nie zauważyli tego podczas testów? Przecież to flagowy model, będący ikoną marki i powodem do dumy a okazuje się ze mogą się nieźle na nim przejechać…
    P.S. Panom inżynierom życzę szybkiego ogarnięcia tematu

  • Mikul

    BMW przynajmniej od razu się przyznało do błędu a nie jak VW z 2.0 TDI