G-Tech i Fiat 500 – mieszanka bardzo wybuchowa

G-Tech Fiat 500

Wydawać by się mogło, że jeśli chcesz mocną pięćsetkę, to po prostu udajesz się do salonu Abartha i prosisz o nią. Wybierasz spośród dwóch wariantów mocy i typów nadwozia – wybierasz sztywny lub składany dach.

Najmocniejsza jednak wersja to obecnie 160KM. W sumie niedużo. Może 221KM? Albo nie… więcej! 335! Właśnie takie dwa warianty oferuje niemiecki tuner G-Tech. Wszystko to zostało wyciśnięte z motoru o pojemności 1.4. Niewiarygodne.Szczegółów dotyczących wykrzesania takiej mocy niestety nie mamy, ale na pewno mały Fiat został tutaj poddany niezliczonym modyfikacjom. Niestety nie udało nam się również wejść w posiadanie danych technicznych, które zapewne byłyby bardzo interesujące.

Wiadomo natomiast jakich zmian dokonano na zewnątrz. G-Tech w swojej zabawce zamontował nowe zderzaki, progi i dyfuzor z podwójnym wydechem umieszczonym centralnie. Wnętrze również nie mogło obejść się bez zmian. W miejsce standardowych foteli, wmontowano kubełki, a kierownicę z poduszką powietrzną zastąpiło coś, co przypomina wolant.

Cena? Niestety brak informacji na jej temat.