Bliżej niż myślisz – sprytna akcja marketingowa kanadyjskiego dealera Porsche [WIDEO]

Czy w naszym kraju istnieje osoba, w której skrzynce nie gościła ulotka? Nie. Co chwila Tesco zachęca nas do kupienia pomidorów, Lidl brzoskwiń po 1,59 za kilogram, a jakaś firma krzak chce dać nam 2000 zł. Zupełnie za darmo. W Kanadzie natomiast do skrzynek wrzucają zdjęcia… Porsche.

Ale o co chodzi, spytacie. Sprawa jest prosta, pomysłowa i zalicza się do akcji marketingowych, które szanuję i podziwiam. Normalnie podziw, poklask, szacun, rispekt. Czytajcie dalej.

Pewien kanadyjski dealer Porsche Pfaff Auto postanowił pomóc wyobrazić sobie mieszkańcom bogatej dzielnicy, jak będzie wyglądało najnowsze Porsche 911 Carrera S przed ich domem. Zrobił to w bardzo prosty sposób. Kilku pracowników wzięło właśnie takie auto i wybrało się na przejażdżkę. Przystawali przy domach i cykali zdjęcia białej 911 stojącej na podjeździe.

Po zrobieniu rundki zamknęli się w vanie i tam obrobili zdjęcia. Dodali napisy, a później ładnie je wydrukowali. Kolejnym krokiem było wrzucenie tak wykonanych ulotek do skrzynek odpowiednich domów. Takim oto sposobem kilkanaście rodzin mieszkających w pewnej dzielnicy Toronto mogło wyobrazić sobie, jaki widok mieliby sąsiedzi mijający codziennie ich podjazd. Smooth.

W Ameryce podobna akcja raczej nie miałaby szans powodzenia, bo w momencie wyciągania aparatu zostałbyś zastrzelony w imię ochrony prywatności. Myślcie, że ludzie olali takie ulotki? Ależ skąd. Po tym wszystkim, 32% z„uczestniczących” zarezerwowało sobie jazdę testową najnowszą 911. Myślicie, że taki odsetek to niedużo? Z reguły jeśli 1% odpowie na takową formę kontaktu, można mówić o sukcesie.

Via: Autoblog

  • Forest

    Film wideo jest prywatny…

  • Ja nie mogę, ile razy będę musiał zmieniać filmik na działający… Echh 😛