Hamann Hawk SLS AMG Roadster – obcięte skrzydła mewy

Hamann Hawk SLS AMG Roadster

Rok temu niemiecki tuner Hamann zaprezentował SLS’a po obfitych przeróbkach. Garść modyfikacji dosięgnęła także odkrytej wersji modelu, pozbawionej charakterystycznych drzwi typu „gullwing”.

Auto, które zadebiutuje już za kilka dni w Genewie zostało obudowane agresywnym zestawem ospoilerowania. Samochód osiadł na 21-calowych felgach oraz doczekał się licznych zmian wewnątrz.

Mechaniczne modyfikacje ograniczono do przesterowania mapy silnika, nowego filtra powietrza oraz kompletnego układu wydechowego ze stali nierdzewnej. Zabiegi te dały wynik 636 KM i 680 Nm przy 4850 obr./min, dzięki czemu SLS może rozpędzić się do 100 km/h w 3,6 s oraz pędzić 320 km/h.

Przedni zderzak został wyposażony w większe wloty oraz nowe diody LED. O odpowiedznią ilość świeżego powietrza w komorze silnika dba także maska wykonana z karbonu. Rozbudowane błotniki sprawiają, że Hamann Hawk SLS AMG Roadster jest o 60 mm szerszy z przodu i 70 mm z tyłu. W tylny zderzak wbudowano 4 końcówki układu wydechowego (każda po 90 mm średnicy).

Tylna część nadwozia wygląda muskularnie nie tylko przez niską sylwetką i potężne nadkola. Auto stoi na oponach szerokich na 345 mm, a gwintowane zawieszenie obniża optycznie samochód o 30 mm.

Wnętrze wręcz kipi wysokogatunkową skórą oraz zamszem. Wymieniono m.in. nawiewy powietrza, nakładki pedałów i progi wejściowe, a deskę rozdzielczą wyłożono włóknem węglowym polakierowanym na czerwono. Zmodyfikowano także koło kierownicy, które ma być bardziej funkcjonalne dla kierowcy.

Via: GTspirit.com