Peugeot 208 – interaktywna kampania reklamowa

Peugeot 208 reklamaNie dalej jak kilkadziesiąt dni temu koncern Peugeot zaprezentował światu swojego nowego bestsellera – model 208. Zaprojektowany całkowicie od nowa, francuski reprezentant klasy B, dzięki ciekawej koncepcji designerskiej ma duże szanse na sukces.

W czasach, kiedy wystawienie auta na targach i zaproszenie prasy na jazdy próbne to tylko czubek góry lodowej marketingu wycelowanego w klienta, producenci poszukują coraz to atrakcyjniejszych form zwrócenia uwagi na swoje produkty. No właśnie – produkty…

Peugeot postanowił wyjść naprzeciw globalnemu zapotrzebowaniu na interakcję i dialog, dając swoim potencjalnym klientom możliwość sterowania decyzjami pewnego osobnika. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że podczas 7-minutowego „show”, do końca którego nie każdy będzie w stanie dotrwać, zapomniano najwyraźniej o samym aucie…

Jeżeli macie dużo cierpliwości lub interesują Was biegający nago mężczyźni, obejrzyjcie film z najnowszej akcji promocyjnej Peugeot 208, zamieszczony poniżej.

Via: Carscoop