BMW X1 według AC Schnitzer [GENEWA 2010]

bmw x1 ac schnitzer 001glowneAC Schnitzer znany jest przede wszystkim ze swoich modyfikacji na modelach marki BMW. W ofercie niemieckiej firmy tuningowej nie mogło więc zabraknąć przeróbki najmniejszego SUV-a bawarskiego producenta – X1.

Główną uwagę poświęcono 2,0-litrowemu silnikowi wysokoprężnemu. Wersja xDrive23d po modernizacji może pochwalić się mocą 240 KM (204 KM), natomiast xDrive18d otrzymał dodatkowo 33 KM (łącznie 210 KM). Opcja xDrive18d, która standardowo generuje 143 KM po zastrzyku od niemieckich specjalistów dysponuje 171 KM.

Ci, którzy są dumnymi właścicielami xDrive28i o mocy 258 KM będą mogli podrasować tylko układ wydechowy. A szkoda…

Wraz z poprawieniem mocy silników AC Schnitzer oferuje także sportowe zawieszenie i wybór spośród 18-, 19- lub 20-calowych aluminiowych felg w różnych wzorach.

Nowy bodykit obejmuje między innymi przedni i dachowy spojler, zmodernizowane zderzaki oraz wloty powietrza.

Wewnątrz odnajdziemy elementy wykonane z włókna węglowego, podświetlaną aluminiową gałkę zmiany biegów, aluminiowy uchwyt hamulca ręcznego, dywaniki z logiem tunera, nakładki na pedały i nowe pokrętło znienawidzonego systemu iDrive.

BMW X1 od AC Schnitzer zadebiutuje podczas targów motoryzacyjnych w Genewie.

Via: Carscoop

  • Dlaczego znienawidzonego? Tylko pierwsza generacja po wprowadzeniu była uciążliwa i ludzie nie przyzyczajeni byli. Tyle 🙂 A na tą X1 napatrzeć się nie mogę 🙂 To się im udało.

  • Sebastian Rydzewski

    Hehe, faktycznie autko jest bardzo ładnie zrobione.

    A co do systemu iDrive, to ma on swoich zwolenników. Ale spotykam się zazwyczaj z negatywną opinią na temat tego gadżetu.