Konflikt pokoleń: Opel Ascona 400 vs. nowa Insignia 4×4

opelpojinsascona3394Jeśli jesteście fanatykami WRC, to na pewno pamiętacie, jak wielką rewolucję w tym sporcie zrobiły auta z napędem na 4 koła. Audi Quattro, to właśnie ten samochód wyeliminował z gry tylnonapędowego Opla Ascona 400 – tego się nie zapomina.

Niemiecka firma należąca do GM powraca jednak do korzeni. Opel już dawno nie miał w swojej ofercie auta z napędem 4×4, pomijając oczywiście modele typu SUV. W najnowszej Insigni taki napęd jest w standardzie dla 2.8 V6 oraz odmiany OPC. Można go również zamówić opcjonalnie dla 2-litrowego 220-konnego turbodoładowanego benzyniaka.

Oba auta stają w szranki, aby się przekonać, który napęd jest bardziej skuteczny.

Opel Insignia (4×4) vs. Opel Ascona 400 (napęd na tył):

Źródło: Carscoop