SEAT Exeo kombi już dostępny w salonach

170252a75a0742f58febglowneGama modeli marki SEAT została uzupełniona o Exeo ST. To kombi w wyższej klasie. Dodatkowo dla pierwszych klientów została przygotowana specjalna promocja na modele Exeo ST 2.0 TDI Common Rail.

Oferta dotyczy wersji napędzanej najnowszym silnikiem Diesla 2.0 TDI Common Rail, wyposażonym w filtr cząstek stałych DPF o średnim zużyciu paliwa 5,7 l/100km, w wersji 143-konnej oraz 5,9 l/100 km, w wersji 170-konnej. Promocja obejmuje auta już znajdujące się w Polsce, a więc nie dotyczy samochodów zamawianych do produkcji.

Każdy klient, który zakupi w sierpniu lub złoży zamówienie na auto znajdujące się na magazynie importera, Exeo ST z silnikiem 2.0 TDI CR, otrzyma auto w tej samej cenie co Exeo w wersji sedan z tym samym silnikiem i poziomem wyposażenia.

Oznacza to, że jeżeli klient zakupi Exeo ST w wersji Reference z silnikiem 2.0 TDI CR 143 KM (cena standardowa 91 990 zł), otrzyma auto w cenie Exeo (wersji sedan) z tym samym silnikiem, a wiec w cenie 86 990 zł.

Co za tym idzie, korzyść klienta wynosi aż 5 000 zł.

Exeo ST ma jednak być samochodem przede wszystkim praktycznym i funkcjonalnym. Dzięki rodzinnemu nadwoziu i nowej konstrukcji tylnej klapy, znacznie powiększyła się przestrzeń bagażowa, a samo wkładanie bagażu jest dużo wygodniejsze. Wraz z wprowadzeniem wersji ST wzbogacono wyposażenie modelu Exeo. Nowe systemy wpływają na poprawę bezpieczeństwa i podniesienie komfortu, umacniając pozycję nowego modelu SEAT w segmencie sedanów średniej wielkości.

Jedną z najciekawszych nowinek w wyposażeniu Exeo jest uzupełnienie atrakcyjnej oferty opcjonalnych systemów informacyjno-rozrywkowych o nagłośnienie Bose, obejmujące między innymi dziesięć precyzyjnych głośników, które gwarantują niezrównane doznania akustyczne w przedziale pasażerskim. Kolejne wyjątkowe rozwiązanie zastosowane w nowym Exeo ST to system zmiennych okresów międzyprzeglądowych WIV, który umożliwia znaczące wydłużenie okresu między przeglądami i informuje kierowcę o liczbie kilometrów pozostałych do kolejnej wizyty w serwisie.

Sylwetka nowego Exeo ST bardzo przypomina wersję czterodrzwiową. Pod względem wymiarów jedyne różnice w stosunku do sedana dotyczą długości nadwozia (4666 mm) i pojemności bagażnika (442 l), którą można znacznie powiększyć po złożeniu tylnych siedzeń. Nową wersję rodzinną wyróżniają także relingi dachowe, przydatne szczególnie w razie konieczności przewiezienia nieporęcznych przedmiotów.

Źródło: Iberia Motor Company, Samar

  • Całkiem nieźle wygląda.

  • Sebastian Rydzewski

    powiedziałbym, że jest śliczny:)

  • Jaca

    Wlałbym kupić Audi, wyglada prawie tak samo, a Audi to Audi, zawsze większy prestiż. No i przede wszystkim A4 bedzie tansze:)
    A Seat? Seat poszedł na łatwiznę, szkoda, że zmiany ograniczyły sie tylko do nowego przodu i tyłu. Projektanci mogli pokusic sie o gruntowną modernizacje. Ale trudno, powstało to co powstało:) Autko jednak do brzydkich nie nalezy.