Opel Insignia hitem sprzedaży w Europie

opel insignia 2009 1024x768 wallpaper 09100 000 – dokładnie tyle klientów złożyło zamówienie na Insignię w pierwszym kwartale 2009 roku. Aby nadążyć za popytem, Opel postanowił wdrożyć dodatkowe zmiany w zakładzie w Rüsselsheim, Niemcy.

„Insignia jest symbolem naszych możliwości” – mówi Alain Visser, Vice Prezydent Opla w Europie.

Wyniki są naprawdę zadowalające, mimo to niemiecka marka do końca roku znajdzie się prawdopodobnie w rękach Fiata.

Insignia Sports Tourer Steinmetz galeria:

Insignia OPC galeria

Źródło: Carscoop, fot: netcarshow

  • Trzeba przyznać, że ten model im wyszedł.

  • Trzeba przyznać, że ten model im wyszedł.

  • Trzeba przyznać, że ten model im wyszedł.

  • fun

    chyba bokiem

  • fun

    chyba bokiem