Odświeżony koreański okularnik – Kia Opirus

2010 kia opirus amanti 1 glowneZnana również w Polsce Kia Opirus, doczekała się kolejnego faceliftingu. Modyfikacje objęły także mechanikę egzotycznej limuzyny.

Edycja 2010 charakteryzuje się przemodelowanym przodem z nowym zderzakiem i grillem przypominającym Buicka. Nowy jest także wzór 18-calowych aluminiowych felg oraz kierunkowskazy umieszczone w bocznych lusterkach. W tylnej części nadwozia dostrzeżemy dwie chromowane końcówki układu wydechowego i lampy wykorzystujące technologię LED.

Po zajęciu miejsca w skórzanych fotelach zwrócimy uwagę na 3,5-calowy kolorowy monitor TFT-LCD, umieszczony w konsoli centralnej.

Gamę jednostek napędowych stanowią trzy silniki benzynowe: 2.7 V6 o mocy 195, 3.3 V6 generujący 259 KM oraz najmocniejszy motor V6 o pojemności 3.8 litra produkujący 284 KM.

Cena Kii Opirus 2010 nie została ujawniona.

Źródło: Carscoop

  • Sebastian Rydzewski

    chińska jakaś

  • Sebastian Rydzewski

    a tył troche jak ten z maserati

  • Dla mnie lipa. Spojrzałem po ile stoi poprzednia generacja i cenowo atrakcyjna: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8685165

    No ale ja bym czyms takim jezdzic nie chcial.

  • Artur

    Kia OPIRUS, to wyjątkowa limuzyna klasy wyższej, która wychodzi daleko poza sztampę ( na co dzień spotykanych w dużej ilości) Mercedesów E i S Classe, BMW 7, czy Audi 8. Opirus, to taka perła wśród monotonii kształtów samochodów europejskich i szarzyzny kokpitów BMW, czy Audi. Czy nie jest doceniony? Chyba nie; jeździ ich mało, dlatego robią duże wrażenie. Natomiast ci którzy się nimi, poruszają, mogą skorzystać z nieprzeciętnej wygody podróżowania, o której użytkownicy Audi, czy BMW, mogą tylko pomarzyć.
    Najwygodniejsza limuzyna, za niespełna 200 tysięcy zł, to się chyba opłaca.