Auto-Boss Moto Movies przekroczył 50-kę

motomovMinął miesiąc od startu multimedialnego przewodnika motoryzacyjnego Auto-Boss Moto Movies. W tym czasie eksperci Auto-Boss odpowiedzieli już na ponad 50 pytań internautów. Akcja potrwa do końca maja.

Minął miesiąc od startu multimedialnego przewodnika motoryzacyjnego Auto-Boss Moto Movies. W tym czasie eksperci Auto-Boss odpowiedzieli już na ponad 50 pytań internautów. Akcja potrwa do końca maja, zatem wciąż można zadawać moto-pytania (przewodnik oraz szczegóły dotyczące akcji dostępne są na stronie www.motomovies.autoboss.com.pl).

Akcja Auto-Boss Moto Movies wystartowała 14 kwietnia. Auto-Boss jako pierwszy dealer w Polsce wyszedł z inicjatywą multimedialnego przewodnika motoryzacyjnego. Ma on na celu zgromadzenie w jednym miejscu użytecznej bazy moto-wiedzy. Fundamentem akcji są pytania internautów, na które odpowiedzi udzielają eksperci Auto-Boss.

„Spośród wszystkich nadsyłanych pytań wybieramy te najciekawsze i najczęściej zadawane przez internautów, a jak dotąd oscylowały one głównie wokół kwestii serwisowych – mówi Mikołaj Małecki, dyrektor zarządzający Auto-Boss. „Udzieliliśmy już porad dotyczących m.in. eksploatacji i serwisowania samochodów, prawidłowego doboru oleju, wymiany części, właściwego podejścia do przeglądów okresowych, czy wyboru najwygodniejszej formy finansowania samochodów prywatnych lub firmowych. W przewodniku zamieściliśmy także odpowiedzi na pytania odnośnie konkretnych modeli samochodów, ułatwiające osobom pytającym samodzielne wybrnięcie z niekiedy bardzo skomplikowanych problemów”.

W ramach akcji Auto-Boss Moto Movies nakręcono już 6 filmów poradnikowych. Poruszają one kwestie takie jak ekologiczna jazda samochodem, wymiana koła, postępowanie w sytuacji stłuczki, czy konserwacja klimatyzacji. Z filmów można dowiedzieć się także, jak właściwie podejść do zakupu samochodów nowych oraz używanych.

Pytania docierają do ekspertów dealerstwa za pośrednictwem partnerów Auto-Boss Moto Movies (akcję wspierają Ford Club Polska, Forum Volvo, portal MotoFilm.pl, portal społecznościowy MM Silesia, telewizja interaktywna COM TV oraz niezależny portal motoryzacyjny AutoCentrum.pl).

W ciągu miesiąca trwania akcji stronę Auto-Boss Moto Movies odwiedziło prawie 3 tys. indywidualnych użytkowników sieci.