Mocny start nowej Klasy E

klasa e 83473842Producent modelu Mercedes-Benz Klasy E nowej generacji może się już pochwalić zebraniem około 50 tys. zamówień na to eleganckie i nowoczesne auto. A jak wygląda sytuacja w Polsce?

Producent modelu Mercedes-Benz Klasy E nowej generacji może się już pochwalić zebraniem prawie 50 tys. zamówień na to eleganckie i nowoczesne auto (w momencie premiery handlowej w ubiegły weekend). Niemieckie salony dealerskie odwiedziło w sumie około 350 tys. osób, wśród których byli dotychczasowi i potencjalni klienci zainteresowani ofertą koncernu ze Stuttgartu. Nie brakuje również chętnych do odbycia jazdy testowej nowym mercedesem. A jak wygląda sytuacja w Polsce?

„Już kilkudziesięciu klientów zdecydowało się kupić nową Klasę E, choć do tej pory nie mieli jeszcze okazji zobaczyć jej na żywo – powiedział Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars, jeszcze przed premierą handlową samochodu niemieckiej marki. „Niemal jednocześnie ruszamy z dużą kampanią reklamową. Nadaliśmy jej charakter i zasięg odpowiedni dla jednego z kluczowych modeli w gamie Mercedes-Benz. Dla nas wprowadzenie Klasy E jest wyjątkowe, jako że po raz pierwszy od samego początku oferujemy klientom niemal jednocześnie dwie wersje, czyli limuzynę i coupe”.

Źródło: Samar (Rafał Żaglewski), Mercedes