Nowa Klasa E już w salonach

mercedes e8477328 marca to data polskiej premiery handlowej Mercedesy Klasy E w najnowszym wcieleni. Wraz z regularną sprzedażą samochodu rusza ogólnopolska kampania reklamowa tego modelu.

„Już kilkudziesięciu klientów zdecydowało się kupić nową Klasę E, choć do tej pory nie mieli jeszcze okazji zobaczyć jej na żywo – mówi Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars. „Niemal jednocześnie ruszamy z dużą kampanią reklamową. Nadaliśmy jej charakter i zasięg odpowiedni dla jednego z kluczowych modeli w gamie Mercedes-Benz. Dla nas wprowadzenie Klasy E jest wyjątkowe, jako że po raz pierwszy od samego początku oferujemy klientom niemal jednocześnie dwie wersje, czyli limuzynę i coupe”.

Kampania reklamowa nowej Klasy E rozpocznie się 1 kwietnia i potrwa dwa miesiące. Nośnikami użytymi w komunikacji będą prasa, outdoor, internet oraz telewizja. W kreacjach reklamowych króluje hasło: „Nowa Klasa E. Twój azyl”. Nawiązuje ono do najważniejszych wartości nowej Klasy E, a więc bezpieczeństwa i komfortu.

Nowa Klasa E w początkowym okresie będzie oferowana z pięcioma jednostkami napędowymi, w tym czterema wykonanymi w technologii BlueEfficiency. Technologicznym highlightem jest model E 250 CDI BlueEfficiency, który osiąga rekordowe 500Nm i 204 KM przy niezwykle niskim spalaniu 5,3 l/100 km. To o ponad 20% mniejsze zużycie paliwa w porównaniu z zastępowaną wersją E 280 CDI poprzedniej generacji. Niskie spalanie przekłada się na niską emisję CO2 – jedynie 139 g / km.

Klasa E w wersji coupe, która formalnie zastępuje model CLK, pojawi się w polskich salonach w pierwszej połowie maja.

Źródło: Mercedes, Samar